نشست هم اندیشی فعالان حوزه گردشگری و دستگاه های دولتی در بندرعباس برگزار گردید

به گزارش هولی، به مناسبت هفته گردشگری نشست هم اندیشی در حوزه گردشگری، با حضور معاون گردشگری و سرمایه گذاری، معاون توسعه مدیریت و مشارکت فعالان و تشکل های مردم نهاد حوزه گردشگری و جمعی از دستگاه های دولتی هرمزگان در هتل هرمز بندرعباس برگزار گردید.

نشست هم اندیشی فعالان حوزه گردشگری و دستگاه های دولتی در بندرعباس برگزار گردید

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان هرمزگان، فائقه اتابک معاون گردشگری هرمزگان در این نشست که امروز سه شنبه 10 مهر 97 برگزار گردید، با بیان اینکه امروزه صنعت گردشگری یکی از صنعت های پر درآمد در دنیا است اظهار کرد: با توسعه صنعت گردشگری در کشور شاهد کاهش وابستگی به نفت هستیم.

او هدف از برگزاری این نشست را استفاده از ایده های نو مطرح نمود و اضافه نمود: به دنبال ایجاد روش های جدید با استفاده از توان نخبگان برای توسعه صنعت گردشگری هرمزگان هستیم.

اتابک با اشاره به شعار سال جاری گردشگری گردشگری الکترونیک مطرح نمود: یکی از مهمترین ابزارهای معرفی جاذبه ها و پتانسیل های گردشگری، حوزه تبلیغات و استفاده از فضای مجازی است تا ظرفیت های تاریخی، طبیعی، آداب و رسوم و آئین های استان را بیشتر معرفی کنیم.

معاون گردشگری هرمزگان با بیان اینکه صنعت گردشگری در چند سال اخیر اشتغال زایی خوبی را داشته است توضیح داد: اعتماد به بخش خصوصی و فراهم کردن زیر ساخت ها برای سرمایه گذاری بخش خصوصی از جمله راه حلهای موفقیت برای اشتغال زایی در صنعت گردشگری استان بوده است.

در این نشست فعالان حوزه گردشگری به ارائه موانع و مسائل خود پرداخته و دستگاه های دولتی به ارائه راه حل برای حل این مسائل پرداختند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 25 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 271

به "نشست هم اندیشی فعالان حوزه گردشگری و دستگاه های دولتی در بندرعباس برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست هم اندیشی فعالان حوزه گردشگری و دستگاه های دولتی در بندرعباس برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید