نامه مهم پرسپولیس به سازمان لیگ برای بازی با سپاهان

به گزارش هولی، با رأی کمیته انضباطی ملاقات رفت و برگشت تیم های پرسپولیس و سپاهان در فصل جاری لیگ برتر باید در زمین بی طرف برگزار گردد که در پی همین رأی بازی رفت این دو تیم به میزبانی سپاهان و در شهر اراک برگزار گردید.

نامه مهم پرسپولیس به سازمان لیگ برای بازی با سپاهان

در همین رابطه باشگاه پرسپولیس استادیوم امام رضای شهر مشهد را برای میزبانی از بازی برگشت با سپاهان انتخاب و معرفی نموده است؛ این در حالی است که مسئولان شهری مشهد اعلام نموده اند که در صورتی که این بازی بخواهد با حضور تماشاگران برگزار گردد از میزبانی این بازی سرباز خواهند زد.

باشگاه پرسپولیس در همین رابطه امروز نامه ای به سازمان لیگ نوشت تا شرایط میزبانی شهر مشهد در بازی با سپاهان را معین کند، اما به نظر می رسد با فرا رسیدن تعطیلات عید سعید فطر، سازمان لیگ تا روز پنج شنبه پاسخ نامه باشگاه پرسپولیس را خواهد داد.

این در حالی است که به علت شرایط چمن نامناسب استادیوم ثامن که خارج از شهر مشهد است پرسپولیسی ها حاضر به بازی در این زمین نیستند و برای میزبانی در مشهد فقط استادیوم امام رضا (ع) را مدنظر دارند. با این همه باید منتظر ماند و دید که در نهایت با خواسته پرسپولیسی ها موافقت می گردد یا اینکه مسئولان این باشگاه باید تصمیم دیگری برای میزبانی در این بازی بگیرند.

منبع: فرارو
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 2091

به "نامه مهم پرسپولیس به سازمان لیگ برای بازی با سپاهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نامه مهم پرسپولیس به سازمان لیگ برای بازی با سپاهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید