دوره مربیگری بدنسازی فوتسال آسیا به میزبانی مشهد برگزار می گردد

به گزارش هولی، سخنگوی هیئت فوتبال خراسان رضوی از برگزاری دوره مربیگری بدنسازی فوتسال آسیا به میزبانی هیئت فوتبال خراسان رضوی اطلاع داد.

دوره مربیگری بدنسازی فوتسال آسیا به میزبانی مشهد برگزار می گردد

با تور 10 روزه مالزی سنگاپور از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید. با ما به کوالالامپور ، پنانگ و لنکاوی سفر کنید و از سفری دل انگیز لذت ببرید.

محمدرضا جلوه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در مشهد مقدس گفت: دپارتمان آموزش هیئت فوتبال خراسان در نظر دارد دوره مربیگری بدنسازی فوتسال آسیا را از تاریخ 1 شهریور ماه به مدت 6 روز در محل سالن ثامن الائمه(ع) برگزار کند.

سخنگوی هیئت فوتبال استان خراسان رضوی ادامه داد: این دوره به مدرسی صادق امانی و با حضور مربیان خراسانی برگزار می گردد. مدیر این دوره مجید مرتضایی است و مجتبی عباسی سرپرستی کلاس را برعهده خواهد داشت.

حضور نماینده خراسان رضوی در اردوی تیم ملی فوتسال بانوان

جلوه با اشاره به اردوی تیم ملی فوتسال بانوان ایران نیز گفت: اردوی تیم ملی فوتسال بانوان از دوم تا هشتم شهریور در تهران به سرمربیگری شهرزاد مظفر برگزار می گردد.

وی ادامه داد: فاطمه ارژنگی به عنوان تنها نماینده بانوان خراسان رضوی به اردوی تیم ملی دعوت شده است و قرار است در این اردو حاضر باشد.

برگزاری اردوی تیم ملی فوتبال زیر 15 سال بانوان

سخنگوی هیئت فوتبال خراسان رضوی همچنین از برگزاری اردوی تیم ملی فوتبال زیر 15 سال بانوان کشور اطلاع داد.

جلوه توضیح داد: از سوی سرمربی این تیم نفراتی به اردوی تیم ملی دعوت شده اند که در میان آنها نام نماینده خراسان رضوی نیز به چشم می خورد.

وی اضافه نمود: هلیا پلیتین به عنوان تنها نماینده بانوان زیر 15 سال فوتسالیست استان قرار است در این اردوی آمادگی حضور پیدا کند.

منبع: تسنیم
انتشار: 1 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 701

به "دوره مربیگری بدنسازی فوتسال آسیا به میزبانی مشهد برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوره مربیگری بدنسازی فوتسال آسیا به میزبانی مشهد برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید