نامزدهای جایزه خودرو سال 2020 آمریکا اعلام شدند

به گزارش هولی، نسل تازه هیوندای سوناتا، شورولت کوروت C8، تویوتا سوپرا، کیا تلوراید، لینکلن آویاتور، دوج رام هوی دیوتی، جیپ گلادیاتور، هیوندای پالاسید و فورد رنجر نام 9 مدل خودرویی است که نامزد کسب جوایز خودرو سال 2020 آمریکای شمالی شده اند. پس از آنکه انجمن روزنامه نگاران مستقل خودرو در آمریکای شمالی در سپتامبر گذشته فهرستی از 30 خودرو برتر برای کسب جایزه خودرو سال آمریکای شمالی (NACTOY) را منتشر کرد، حالا در روز پایانی اتوشو لس آنجلس 2019 نام 9 خودرو به عنوان کاندیداهای نهایی کسب جوایز سال 2020 اعلام شد.

نامزدهای جایزه خودرو سال 2020 آمریکا اعلام شدند
جایزه خودرو سال آمریکای شمالی

حدود 49 روز دیگر از بین این مدل ها نام تنها سه خودرو به عنوان اتومبیل سال2020، اس یووی سال 2020 و وانت پیکاپ سال 2020 آمریکای شمالی اعلام خواهد شد. طبق اعلام این انجمن در بخش بهترین خودرو سال سه خودرو از سه کشور کره جنوبی، آمریکا و ژاپن کاندیدای دریافت جایزه شده اند که نام این سه خودرو به ترتیب شامل هیوندای سوناتا 2020، شورولت کوروت C8 و تویوتا سوپرا 2019 است. در بخش بهترین اس یووی سال دو محصول همسان از گروه کیا هیوندای در کنار یک خودرو آمریکایی پیروز به راهیابی به بخش پایانی مسابقه شده اند. این سه خودرو که به ترتیب شامل کیا تلوراید، هیوندای پالاسید و لینکلن آویاتور می شوند، از بدو ورود به بازار کیفیت خاصی از خود به نمایش گذاشته و فروش بالایی را تجربه کرده اند.

بخش بهترین وانت های سال 2020 هم سه محصول از سه رده مختلف به عنوان کاندیداهای این بخش اعلام شده اند که به ترتیب اسامی آنها شامل جیپ گلادیاتور، فورد رنجر و دوج رام هوی دیوتی است. این سه خودرو که همگی آنها در چند دهه اخیر همواره جزو محبوب ترین خودروها در بازار آمریکای شمالی بوده اند، با نامزدی در این بخش سطح رقابت و هیجان را به شدت بالا برده اند. جایزه خودرو آمریکای شمالی (NACTOY) که از 25 سال پیش تا امروز پیوسته روالی منظم را داشته، آخرین بار در سال 2019 به سه خودرو جنسیس جی70، هیوندای کونا و دوج رام 1500 اهدا شده بود. هیات داوران این مسابقه به شدت اصرار دارد که خود را مستقل از هر یک از خودروسازان مطرح این بازار و نیز نهادهای متنفذ بازار خودرو نشان دهد. موضوعی که البته از انتخاب های متنوع و متفاوت این سال ها کاملا معین است.

منبع: دیوار
انتشار: 22 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 590

به "نامزدهای جایزه خودرو سال 2020 آمریکا اعلام شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نامزدهای جایزه خودرو سال 2020 آمریکا اعلام شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید