مصوبات ستاد تنظیم بازار، لازم الاجراست

به گزارش هولی، خبرگزاری خبرنگاران- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی گفت: مصوبات ستاد تنظیم بازار، لازم الاجراست و تلاش برای اجرای هرچه بهتر این مصوبات باید جدی تر شود.

مصوبات ستاد تنظیم بازار، لازم الاجراست

به گزارش خبرنگار ما در تبریز؛علی جهانگیری در جلسه ستاد تنظیم بازار استان، با اشاره به نقش مهم تصمیمات این ستاد در کنترل قیمت کالاهای اساسی و تامین نیازهای ضروری مردم، گفت: تمامی مصوبات ستاد باید به بهترین شکل ممکن اجرا شده و با متخلفان طبق ضوابط و قوانین، برخورد شود.

وی ادامه داد: مصوبات ستاد تنظیم بازار به منزله قانون بوده و هرگونه تخطی و تخلف در این مورد به افزایش مسائل اقتصادی در جامعه، دامن زده و مردم را با مشکل روبرو می کند.

وی به برنامه ریزی دشمنان ایران اسلامی برای تضعیف اقتصاد کشورمان اشاره کرد و گفت: هنر مدیریت، مدیریت در شرایط سخت است و به امید خداوند و با وحدت و همدلی در بخش های مختلف، شرایط فعلی را پشت سر خواهیم گذاشت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی خواستار تشدید بازرسی ها برای مقابله با گران فروشی و احتکار کالاهای اساسی در استان شد و اضافه کرد: سازمان صمت و سایر دستگاه های مسئول باید از بازرسی های هوشمند و مستمر به جای روش های سنتی بازرسی استفاده کنند.

سامان دهی نانوایان و جلوگیری از فروش سهمیه آرد دولتی، تامین روغن مورد نیاز استان و بررسی عوامل کمبود آن و بررسی آخرین شرایط قیمت گوشت قرمز و گوشت مرغ در استان از موضوعات مهمی بود که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 15 آذر 1399 بروزرسانی: 15 آذر 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 1315

به "مصوبات ستاد تنظیم بازار، لازم الاجراست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصوبات ستاد تنظیم بازار، لازم الاجراست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید