مشاغل ردیف 3 و 4 شامل محدودیت های کرونایی کدامند؟

به گزارش هولی، خبرنگاران/خوزستان جزئیات تعطیلی ها و محدودیت های کرونایی در کشور و خوزستان در شغل های ردیف 3 و 4 اعلام شد.

مشاغل ردیف 3 و 4 شامل محدودیت های کرونایی کدامند؟

به گزارش خبرنگاران بنا به اعلام استانداری خوزستان، در 43 شهرستان قبلی محدودیت های کرونایی شامل محدودیت در شغل های 2 و 3 و 4 اعمال شده است که در استان خوزستان، مسجدسلیمان جزو 43 شهرستان قبلی بود.

مراکز 25 استان شامل محدودیت کرونایی و محدودیت در شغل های ردیف 3 و 4 شده اند که مرکز استان خوزستان (اهواز) نیز جزو این مراکز است.

این محدودیت ها به مدت 10 روز و از روز چهارشنبه 14 آبان تا روز آدینه 23 آبان اعمال خواهد شد که امکان تمدید دوباره وجود دارد.

گروه شغلی 3:

دانشگاه ها، مدارس، حوزه های علمیه، آکادمی های فنی و حرفه ای و زبان سراها و سایر آکادمی ها، کتابخانه ها، مهدهای کودک، استخرهای سرپوشیده، کاهش زمان فعالیت مراکز اداری دولتی و غیر دولتی و انجام دورکاری.

سینما، تئاتر و مراکز مشابه، موزه و باغ موزه ها، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه های زنانه و سالن های زیبایی، کاهش زمان فعالیت مترو و حمل و نقل عمومی درون شهری، مساجد و مصلی ها و برگزاری آزمون های حضوری.

گروه شغلی 4:

برگزاری مراسم اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و همایش ها، باشگاه های ورزشی ورزش های پر برخورد از جمله کشتی، کاراته، جودو.

حرم امام رضا(ع)، حضرت معصومه(س)، حرم حضرت عبدالعظیم، امامزاده صالح، حرم حضرت احمد ابن موسی و شبستان مسجد جمکران، مدارس شبانه روزی، انجام دورکاری شاغلین گروه حساس، کافه، قهوه خانه و چایخانه ها با عرضه مواد دخانی، باغ وحش و شهر بازی ها، مراکز تفریحی آبی، استخرهای سرپوشیده، باشگاه ورزشی سالنی.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 آذر 1399 بروزرسانی: 7 آذر 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 1298

به "مشاغل ردیف 3 و 4 شامل محدودیت های کرونایی کدامند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشاغل ردیف 3 و 4 شامل محدودیت های کرونایی کدامند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید