مدیر عامل شرکت دنیا تجارت سالم آقای مهندس فریدون سالم ؛ کارآفرین و فراوری کننده محصولات ایمنی و آتش نشانی (کلد فایر)

به گزارش هولی، مدیر عامل شرکت دنیا تجارت سالم آقای مهندس فریدون سالم کارآفرین و فراوری کننده در زمینه محصولات ایمنی و آتش نشانی:

مدیر عامل شرکت دنیا تجارت سالم آقای مهندس فریدون سالم ؛ کارآفرین و فراوری کننده محصولات ایمنی و آتش نشانی (کلد فایر)

شرکت جهان تجارت سالم پس از یک دهه فعالیت در زمینه بازرگانی (صادرات و واردات) در جهت ارتقاء تولیدات ملی با خرید ماشین آلات پیشرفته اقدام به ساخت موثرترین مواد اطفاء حریق موجود در جهان با برند COLD FIRE را در ایران عزیزمان کرده است.

مواد موجود در این محصولات کاملاً گیاهی و سازگار با محیط زیست بوده که دارای قدرتی تا سه برابر بیشتر از محصولات مشابه اطفاء حریق موجود در ایران می­باشد، که علاوه بر قدرت خاموش کنندگی بالا محل تحت پاشش را به سرعت خنک می­کند و دود حاصله از حریق و بخار هیدروکربن را نیز از بین می­برد و همچنین جلو گیری از اشتعال مجدد می­کند.

دیگر مواردی که این محصول را از لحاظ مالی متمایز از محصولات دیگر می­کند قابل استفاده بودن در دفعات این نوع محصولات و موثر برای تمامی گروههای آتش می­باشد که این امر باعث عدم احتیاج به تجهیز محل با چندین نوع کپسول و مواد مختلف می­شود، مورد دیگر طول عمر مصرف بالای این محصول نسبت به محصولات دیگر است که طول عمر 5 ساله آن باعث عدم احتیاج به شارژ سالیانه بوده که تا سه برابر از لحاظ مالی برتر از محصول دیگر می­کند.

کاربری بسیار آسان و عدم احتیاج به آموزش استفاده از این نوع محصولات امکان استفاده را به تمامی افراد جامعه حتی بانوان و بچه ها میدهد که این امر خاموش کردن آتش در ثانیه های اول را امکان پذیر میکند که خود یکی از عوامل مهم جلو گیری از تبدیل آتشهای کوچک به آتش سوزهای عظیم می­ باشد.

Cold Fire پیروز به اخذ استانداردهای معتبر جهان از قبیلUL Classified 2N75 ،NFPA 10 و NFPA 18 شده است که اخذ این نوع استانداردها باعث استفاده از این محصول در تمامی تانکرهای ماشینهای آتش نشانی و پلیس در سراسر جهان شده است و همچنین در کنترل و خاموش کردن حریق در مسابقات اتومبیل رانی فرمول یک نیز از کپسولهای Cold Fire استفاده شده است.

مدیر عامل شرکت جهان تجارت سالم اضافه نمود:

تولیدات این شرکت بصورت اسپری در سایز های 400 میلی لیتری ، 600 و 1000 میلی لیتری تاکتیکال و در حجم های عظیمتر کپسولهای استیل استنلس 6 لیتری و 9 لیتری می باشد و بالک های 20 و 208 لیتری می باشد که اسپری های تولیدی این شرکت ابزاری مناسب برای واکنش سریع در برابر حوادث آتش سوزی می باشد که می تواند آتش را در زمان طلایی (ثانیه های اولیه) مهار کند.

وی اشاره نمود: آمادگی تجهیز کارخانجات عظیم ، مراکز صنعتی از جمله پتروشیمی ها و پالایشگاه ها و همچنین ارگانها و سازمانهای مختلف از جمله سازمان آتش نشانی و ستادهای مدیریت بحران در کشور را در طرح تازه سازی کپسولهای آتش نشانی که طرح ویژه این شرکت برای ارگانها می باشد را دارد و همچنین می تواند به صورت مواد اولیه جهت استفاده در ماشینهای آتش نشانی و اطفاء هوایی در اختیار سازمانها قرار دهد.

شرکت جهان تجارت سالم در استان های مختلف نمایندگی فعال می پذیرد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02157871 تماس حاصل بفرمایید.

تعداد بازدید : 33

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 7 تیر 1400 بروزرسانی: 7 تیر 1400 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 1692

به "مدیر عامل شرکت دنیا تجارت سالم آقای مهندس فریدون سالم ؛ کارآفرین و فراوری کننده محصولات ایمنی و آتش نشانی (کلد فایر)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیر عامل شرکت دنیا تجارت سالم آقای مهندس فریدون سالم ؛ کارآفرین و فراوری کننده محصولات ایمنی و آتش نشانی (کلد فایر)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید