لایه برداری پوست و هر آنچه باید درباره آن بدانید

به گزارش هولی، سوال متداول امروزه در مورد جوانسازی صورت، دور چشم و بدن؟

لایه برداری پوست و هر آنچه باید درباره آن بدانید

شاید در همه وب سایت ها بتوانید به مطالبی برسید که در عصر حاضر با توجه به متد روز انجام می گیرد. پزشکان مجرب کلینیک ماه با روش های نوین و موثری براساس تشخیص درست، نسبت به عامل و نوع پوست یا حتی شغل شما به درمان یا به بهبود ظاهر پوست کمک می کنند.

می توان با یک جلسه مشاوره با پزشک متخصص در مورد بهترین نظر و یا شیوه به درمان مشکل پوستی پرداخت، بیشتر روش های درمانی برای رسیدن به بهترین نتیجه، نیاز به یکسری درمان های تکمیلی و چند منظوره نیز دارند. بیمار به منظور دریافت نتیجه عالی، بهتر است در زمان تحت درمان بودن، به مراقبت های بیشتری از پوست خود (مانند محافظت از آفتاب، استفاده از مرطوب کننده و رژیم غذایی مملو از میوه جات و سبزیجات و نوشیدن آب فراوان) بپردازد.

علت و عوامل مسائل پوستی: آفتاب، بیماری های پوستی، بالا رفتن سن و حتی وراثت همگی می توانند به ناهماهنگی هایی در پوست صورت یا بدن منجر شونداین ناهماهنگی ها شامل چین و چروک و جای زخم، تغییر در رنگدانه های پوست مانند کک و مک و لکه ها و مویرگ های خونی ناشی از اشعه های آفتاب می باشند. به علاوه پوست صورت، رطوبت، خاصیت کشسانی و سفتی و درخشان بودن طبیعی خود را از دست می دهد.

روش های درمانی مختلفی جهت جوانسازی پوست بسته به نوع آسیب وجود دارند:

  • لایه برداری با لیزر

لایه برداری با روش های مکانیکی، قرص های شیمیایی و تزریق دارو می تواند به بهبود ظاهر پوست و خطوط ظریف پوستی در کل صورت و یا در ناحیه های مشخصی از صورت مانند دور چشم ها و یا اطراف لب، کمک کنند.

  • تزریق چربی به صورت
  • عمل بلفاروپلاستی
  • کوچک شدن منافذ باز پوست با لیزر
  • مراقبت های لازم بعد از لیزر فرکشنال
  • درمان شلی و افتادگی پوست
  • تزریق بوتاکس

جوانسازی پوست صورت با لیزر: درمان از طریق لیزر و روش IPL به منظور بهبود در رنگدانه های پوستی و یا سفت کردن پوست شل و افتاده صورت می گیرد.

مصرف قرص های شیمیایی: قرص های اسیدی متنوع می توانند لایه های خراب بیرونی پوست را بردارند و به جوانسازی صورت منجر شوند.

درمان با لیزر فرکشنال: لایه خارجی پوست را برداشته و سطح پوست صاف و عاری از چروکی فراهم می کند.

درما ابریژن: روش جراحی که در آن با خراش دادن پوست، پوست صاف و یکدست ایجاد کرده و ناهماهنگی ها و ناهمواری های پوست را کاهش می دهند.

میکرودرم ابریژن یا میکرونیدلینگ: یک روش کمتر تهاجمی بوده و به درمان جای جوش های ملایم و کم رنگ می پردازد.

فیلر پوست: تزریق ترکیب های مخصوصی جهت بهبود نواحی صورت می باشد.

درمان با سم بوتولینوم یا بوتاکس: با حرکت عصب های صورت در نواحی خاصی منجر به چروک های پوستی می شوید. با تزریق سم بوتولینوم در اطراف عصب های مخصوص، آن ها را فلج کرده و در نهایت چروک های پوستی محو می شوند.

اسکلروتراپی: برخی از مویرگ های بدن در ناحیه هایی مثل ساق پا و یا ران ها و یا در برخی از نواحی صورت که پوست نازکی دارد با نام واریس موجب ظاهر نامناسب می شوند. با این روش می توان به درمان این عارضه پرداخت.

کلینیک پوست مو و زیبایی ماه

جوانسازی ، پاکسازی و میکرودرم، میکرونیدلینگ و مزوتراپی درمان سلویت و بهبود ترکهای پوستی رفع واریس لیزر ورفع موهای زائد انواع جراحی های کوچک (لیفت لب ، برداشتن خال، کیست و...) تزریق ژل و چربی، بوتاکس واژینوپلاستی ، لیزر مونالیزا کاشت مو و ابرو لاغری و کاهش سایز

جهت مشاهده نمونه ها به صفحه اینستاگرام مراجعه نمایید.

mah.clinic@

همین حالا تماس بگیرید

09120909622

02122576875

پاسداران، ابتدای اختکمکه جنوبی، پلاک 1، واحد 5

منبع: برترین ها
انتشار: 17 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 234

به "لایه برداری پوست و هر آنچه باید درباره آن بدانید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لایه برداری پوست و هر آنچه باید درباره آن بدانید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید