قوی ترین مرد دنیا با خرید یک کانتینر ثروتمند شد

به گزارش هولی، ادی هال، قوی ترین مرد دنیا، برای یافتن گنجی احتمالی، یکی از کانتینر های قدیمی حمل بار را با پرداخت 13هزار پوند در حراجی خرید و با کمال تعجب به گنجی بیش از تصورش دست یافت.

قوی ترین مرد دنیا با خرید یک کانتینر ثروتمند شد

به گزارش خبرآنلاین، ادی هال، ورزشکار حرفه ای بریتانیایی که در مسابقات قوی ترین مردان دنیا سال 2017 توانسته بود رکورد دنیای ددلیفت را با مهار وزنه 500 کیلوگرمی از آنِ خود کند، اکنون هم با خرید یک کانتینر قدیمی متروک پر از اجناس مختلف، به گنجی با قیمتی بیش از آنچه که فکر می کرد دست یافت.

ادی هال برای این کانتینر 12هزار و 500 پوند و برای حمل آن به پارکینیگ محل زندگی اش، 500 پوند پرداخت. او با یاری یکی از دوستانش و به کارگیری چندین ابزار همانند چکش، اهرم و دیگر ابزار های کار های سنگین، آغاز به باز کردن محتویات درون کانتینر کرد. مالک قبلی این کانتینر، فروشنده جواهرات بود.

آن ها ابتدا در قسمت جلویی کانتینر دو تا گاوصندوق پیدا کردند و با یاری ابزارهایشان، گاوصندوق را شکستند و درون آن یک گلدان باارزش دوران ملکه ویکتوریا یافتند که با این روش باز کردن در گاوصندوق، باعث شدند گلدان بشکند و توانستند، آن را فقط با 1000 پوند قیمت بفروشند. سپس آن ها در این صندوق 12 سکه طلا به ارزش 4هزار پوند پیدا کردند.

ادی و دوستش در گاوصندوق بعدی، انگشتری الماس بسیار گرانقیمت پیدا کردند. آن ها بعلاوه یکسری ابزار و وسایل دیگر یافتند که می توانستند آن ها را بفروشند.

اما آنچه که بیش از همه هیجان انگیز بود، چیزی بود که پشت کانتینر دیدند. در آنجا یک خودروی بنتلی قرار داشت که 10 سال گذشته را در کانتینر بود. ابتدا خودرو کار نمی کرد، اما وقتی باتری آن را عوض کردند، خودرو روشن شد. این خودرو چیزی حدود 40هزار پوند ارزش دارد.

به نظر می آید ادی هال روز خوبی داشته است.

منبع: ladbible

منبع: فرارو
انتشار: 25 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 25 اردیبهشت 1402 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 2259

به "قوی ترین مرد دنیا با خرید یک کانتینر ثروتمند شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قوی ترین مرد دنیا با خرید یک کانتینر ثروتمند شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید