تور پوکت: آنالیز دقیق و آشنایی با تفریحات دریایی پوکت

به گزارش هولی، پوکت

بی شک نام پوکت و تفریحات دریایی پوکت به گوشتان خورده است. پوکت نام جزیره ای رویایی در تایلند می باشد که این جزیره زیبا یکی از برترین هدف های گردشگری خواهد بود. پوکت صنایع دستی های زیبایی داشته و به علت مراکز گردشگری بسیاری که دارد هرساله گردشگران بسیاری را از جای جای نقاط دنیا به این جزیره می کشاند. باید بدانید که جزیره پوکت بزرگترین جزیره تایلند بوده و در میان آب های اقیانوس هند واقع شده است. فضای سرسبز جزیره زیبایی منحصر به فردی به آن بخشیده و به همین علت بسیاری در کوشش اند برای یکبار هم که شده از این جزیره زیبا تماشا کنند. عایدی مردم این جزیره اغلب از راه استخراج قلع می باشد اما گردشگری نیز در اقتصاد این جزیره تاثیرگذار بوده است.

تور پوکت: آنالیز دقیق و آشنایی با تفریحات دریایی پوکت

برای سفر با تور پوکت همراه ما باشید. هیچ جا بهتر از سواحل زیبای پوکت تایلند نمیتواند خستگی را از تن شما بدر کند و تجربه آرامش را به شما بدهد.

تنها 30 درصد این جزیره را منطقه ها پست تشکیل داده است و بقیه جاهای آن کوهستانی می باشد. این جزیره مردمی خونگرم داشته و به راحتی می توانید با آنها ارتباط برقرار نمایید. به همین علت می توانید سفری خوش را در این جزیره تجربه کنید. هرچه از جاذبه های گردشگری ایت جزیره بگوییم کم گفته ایم اما بسیاری این جزیره را به علت سرگرمیات دریایی پوکت انتخاب می کنند. چرا که پوکت مملو از سرگرمیات دریایی هیجان انگیز می باشد که به همین علت می توانید ورزش های دریایی و سرگرمیاتی هیجان انگیز در این جزیره داشته باشید.

در صورتی که به سفر های خارجی علاقمند هستید ، تور بانکوک و تور ارمنستان مقرون به صرفه هم میتوانند پیشنهادات خوبی برای شما باشند. این تور های پر هوادار ، از نظر اقتصادی نیز بسیار به صرفه هستند و شما میتوانید با هزینه کمتری به این کشور های مجذوب کننده سفر کنید.

سرگرمیات دریایی پوکت

همانطور که در بخش قبل نیز به آن اشاره شد سرگرمیات دریایی پوکت را می توان به انواع مختلفی دسته بندی نمود. چرا که با سفر به این جزیره رویایی می توانید هر نوع سرگرمی دریایی که به فکرتان می رسد را انجام دهید. سرگرمیات دریایی پوکت در قایقرانی معمولی و پارو زدن قایق نخواهد بود و می توانید هیجان انگیز ترین سرگرمیات را در این جزیره شاهد باشید.

تمامی بخش های ساحلی پوکت می توان گفت دارای کیوسک هایی است که هر یک از آنها خدمات ویژه ای ارائه می دهند و می توانید از سرگرمیات متنوعی استفاده نمایید. تمامی استاندارد های جهانی در تمامی سرگرمیات دریایی پوکت رعایت شده و هیچگونه خطری در زمان انجام دادن آنها شما را تهدید نخواهد کرد. هر یک از سرگرمیات دریایی پوکت نیز هزینه مختص خود را داشته و پس از پرداخت هزینه آن می توانید از امکانات ارائه شده استفاده نمایید.

بلیط ماهان

قدم زدن در کنار ساحل از جمله سرگرمیات دریایی پوکت

شاید با خود بگویید قدم زدن که سرگرمی محسوب نمی گردد؟ اما باید گفت: قدم زدن نیز می توان یک سرگرمی خوب بوده باشد.البته قدم زدن در سواحل مختلف حس و حال مختص خود را خواهد داشت به همین منظور باید گفت: سواحل مرجانی پوکت به علت زیبایی منحصر به فردی که دارند حتی نگاه کردنش نیز لذت بخش خواهد بود و به همین علت قدم زدن عاشقانه در این سواحل می تواند حسی به یادماندنی داشته باشد.

البته باید گفت که این منطقه به علت گرم بودن در طول روز جهت قدم زدن مناسب نخواهد بود و برترین زمان برای پیاده روی در سواحل را می توان زمان غروب دانست که باد ملایمی بر منطقه حاکم بوده و سایه ای که ایجاد خواهد شد چشم انداز غروب خورشید بر روی دریا را زیباتر خواهد کرد. سواحل شرقی پوکت مملو از صدف و مرجان دریایی است و به همین علت یکی از سرگرمیات دریایی پوکت را می توان جمع کردن صدف و سنگ های زیبا دانست. نوشتن یادگاری ها بر روی خاک نرم ساحل و نشستن شبانه در کنار آب و گوش کردن صدای دریا نیز حس و حال عاشقانه عجیبی خواهد داشت.

غواصی از جمله سرگرمیات دریایی پوکت

یکی از برترین و هیجان انگیز ترین سرگرمیات دریایی پوکت را می توان غواصی دانست که این سرگرمی برای همگان لذت بخش بوده و بسیاری تمایل به امتحان آن حتی برای یکبار دارند. پوکت می تواند برترین انتخاب برای کسانی بوده باشد که به غواصی علاقه خاصی دارند. چرا که سواحل غربی جزیره پوکت مملو از منطقه ها سازماندهی شده ای است که امکان غواصی در آنها وجود داشته و می توانید تجربه زیر آب را به برترین شکل ممکن و به صورت کاملا طبیعی داشته باشید.

با مراجعه به این مراکز لباس مخصوص به شما ارائه خواهد شد که با این لباس به هیچ وجه خیس نشده و می توانید در درون آن راحت باشید. یک کپسول اکسیژن نیز به شما داده خواهد شد که این کپسول ها متناسب با مدت زمان درخواستی شما برای ماندن در زیر آب متفاوت خواهد بود و هرچه مدت زمان درخواستی بیشتر باشد در این صورت کپسول بزرگتری به شما داده خواهد شد. البته تمامی محیط سازماندهی شده و تور کشیده شده است چرا که در اقیانوس هند انواع ماهی های وحشی وجود دارد و به علت جلوگیری از وجود آنها در این مراکز دور محدوده تور کشیده شده است. البته بسیاری از ماهی های دریایی را می توانید در کنار خود مشاهده نمایید. اوج لذت غواصی در پوکت را می توان همین مور دانست. که می توانید ماهی ها را دقیقا کنار خود حس کنید.

قایقرانی از جمله سرگرمیات دریایی پوکت

یکی دیگر از برترین سرگرمیات دریایی پوکت را می توان قایق رانی دانست که منظور از این سرگرمی گشت و گذار در منطقه ها پوکت می باشد که این کشتی ها می توانند شما را به جنگل های پوکت انتقال داده و حس و هیجان بسیاری را ایجاد کنند. باید بدانید که قایق رانی در پوکت خانوادگی خواهد بود و می توانید به همراه خانواده خود از سفر خود لذت ببرید.

همین امر سبب شده که بسیاری از قایقرانی در پوکت استفاده کنند. در بین مسیرهایی که با قایق آنها را خواهید گشت مراکزی هستند که احتیاج به معرفی کردن دارند که به علت بومی بودن راننده قایق می توانید اطلاعات کاملی از این منطقه ها در دست داشته باشید. قایقرانی را می توان از جمله سرگرمیاتی دانست که می توانید با هزینه ای بسیار کم از آن لذت ببرید. بعلاوه در تمامی سواحل پوکت می توانید کیوسک های قایقرانی را مشاهده کنید. البته بعضی از کیوسک های قایق رانی تنها در محدوده دریا چرخ خواهند زد اما بعضی از آنها جنبه ماجراجویی داشته و از میان جنگل های وسیع عبور کرده و هیجان بیشتری خواهند داشت.

جت اسکی و موج سواری از جمله سرگرمیات دریایی پوکت

جت اسکی نامی آشنا برای کسانی است که به هیجان علاقه شدید دارند. جت اسکی را می توان از جمله برترین سرگرمیات دریایی پوکت دانست که اغلب کیوسک های جت اسکی در بخش غربی این جزیره واقع شده است. اما در بسیاری از سواحل پوکت شاهد فعالیت کیوسک های جت اسکی هستیم. امکان استفاده از این جت ها به صورت تک نفره و دو نفره وجود خواهد داشت و به همین علت خواستار بسیاری نیز در میان مردم دارد.

تمامی سرگرمیات دریایی پوکت ذکر شده سرگرمیاتی بوده اند، که می توانید به صورت خانوادگی از آنها استفاده کرده و بدون هیچگونه خیس شدن از آنها لذت ببرید. اما چنانچه دل و جرات بیشتری داشته باشید در این صورت می توانید از موج سواری استفاده نمایید. موج سواری یکی از هیجان انگیزترین سرگرمیات دریایی پوکت می باشد که استفاده کردن از جت اسکی برای همگان امکان پذیر خواهد بود. اما تمامی موارد امنیتی در آن رعایت شده و می توانید بدون هیچگونه احساس خطری از آن استفاده نمایید. توجه داشته باشید که موج سواری مهمترین و برترین سرگرمیات دریایی پوکت میباشد.

سفر به این مکان میتواند بسیار مجذوب کننده و هیجان انگیز باشد . در صورتی که علاقمند به سفر های هوایی هستید میتوانید با خرید آنلاین بلیط پرواز خارجی از دغدغه های سفر خود کم کنید . هم چنین برای اقامت راحت تر رزرو هتل نیز میتواند پیشنهاد خوبی باشد.

منبع: دلتابان
انتشار: 9 آذر 1400 بروزرسانی: 9 آذر 1400 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 1891

به "تور پوکت: آنالیز دقیق و آشنایی با تفریحات دریایی پوکت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور پوکت: آنالیز دقیق و آشنایی با تفریحات دریایی پوکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید