قرارداد 23 میلیون پوندی بدون گل و پاس گل

به گزارش هولی، رایان برستر مهاجم جوان سابق لیورپول که با قراردادی 23 میلیون پوندی راهی شفیلد شده بود، بدون گل زده یا پاس گل، فصل را به خاتمه رساند.

قرارداد 23 میلیون پوندی بدون گل و پاس گل

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، تیم فوتبال شفیلد یونایتد نخستین تیمی بود که سقوطش از لیگ برتر به رقابت های چمپیونشیپ قطعی شد. این تیم با نتایجی ضعیف و کسب تنها 23 امتیاز در قعر جدول 20 تیمی لیگ برتر نهاده شد و به دسته یک سقوط کرد.

اما نکته جالب درخصوص شفیلد، عملکرد فاجعه بار مهاجم جوان این تیم بود. رایان برستر مهاجم سابق لیورپول که در سال 2020 با قراردادی گران قیمت و 23 میلیون پوندی از آنفیلد جدا شد و به شفیلد پیوست، در طول 30 ملاقاتی که در لیگ برتر برای این تیم به میدان رفت، با ثبت صفر گل و صفر پاس گل فصل را به خاتمه رساند.

این بازیکن که فوتبال را از رده های پایه لیورپول شروع نموده بود، کلا 4 بار برای تیم اصلی به میدان رفت که یک مورد آن ملاقات سوپرجام سال 2020 بود که شاگردان کلوپ در ضربات پنالتی مغلوب آرسنال شدند که از 5 پنالتی لیورپول، تنها یک مورد آن به گل تبدیل نشده که زننده آن پنالتی نیز برستر بود. به هر حال این خرید گران قیمت و پرحاشیه برای شفیلد هیچ دستاوردی نداشت و حالا این تیم با این بازیکن جوان و 23 میلیون پوندی، فصل را در دسته یک شروع خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 تیر 1400 بروزرسانی: 3 تیر 1400 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 1685

به "قرارداد 23 میلیون پوندی بدون گل و پاس گل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قرارداد 23 میلیون پوندی بدون گل و پاس گل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید