علیزاده: درخواست پیوستن کیانی به تراکتور را در کمیته فنی باشگاه مس آنالیز می کنیم

به گزارش هولی، معاون فنی باشگاه مس رفسنجان گفت که درخواست هافبک باتجربه نارنجی پوشان برای جدایی از مس، در کمیته فنی باشگاه آنالیز خواهد شد.

علیزاده: درخواست پیوستن کیانی به تراکتور را در کمیته فنی باشگاه مس آنالیز می کنیم

علی علیزاده در خصوص نتایج پیروز مس رفسنجان در نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال، به خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: ما روی اصول جلو رفتیم و ثبات مدیریتی و فنی باشگاه مس سبب رقم خوردن چنین نتایجی شد. بعلاوه با بازیکنان قرارداد دو ساله بستیم و شاکله تیم را حفظ کردیم. شرایط در نیم فصل دوم سخت است و کوشش می کنیم همین فرایند صعودی را داشته باشیم.

وی درباره فعالیت نقل وانتقالاتی مس رفسنجان در تعطیلات نیم فصل توضیح داد: ربیعی به ما فهرست خروجی نداده و اسامی سه بازیکن را برای خرید به ما ارائه نموده است. این بازیکنان در خطوط دفاع و هافبک هستند و ما مذاکرات خود را ادامه می دهیم.

معاون فنی باشگاه مس رفسنجان در واکنش به پیشنهاد باشگاه های لیگ رجحان به بازیکنان مس رفسنجان گفت: بازیکنان ما قرارداد دو ساله دارند و هر کدام تمایل به خروج از مس را داشته باشند، می توانند این موضوع را به باشگاه بگویند. نشست کمیته فنی باشگاه روز یکشنبه در همین مورد برگزار می گردد و ربیعی هم باید عدم احتیاج خود را نسبت به این نفرات (بازیکنان بی تمایل به ماندن) اعلام کند تا باشگاه ضرر نکند.

علیزاده در پاسخ به این پرسش که چه بازیکنانی قصد جدایی از مس رفسنجان را دارند، گفت: باید از خدای بیشتر بازیکنان باشد که در مس بازی می نمایند و شرایط از لحاظ فنی و اقتصادی به سود آنهاست. تا این لحظه مهدی کیانی تنها بازیکنی بوده که درخواست جدایی از مس و پیوستن به تراکتور را داشته و ما این موضوع را در کمیته فنی می سنجیم. بازیکنان ثابت مس قراردادهای دو ساله ای دارند و دو یا سه باشگاه برای جذب آنها فکس فرستادند.

وی درباره زمان آماده شدن استادیوم شهدای مس رفسنجان برای مسابقات لیگ برتر بیان نمود: لیگ برتر 25 روز دیگر شروع می گردد و اولین ملاقات ما خارج از خانه خواهد بود. اگر زمین استادیوم شهدای مس به احتمال یک درصد به ملاقات هفته هجدهم نرسد، برای بازی خانگی بعدی ما در هفته بیست ویکم آماده خواهد شد.

معاون فنی باشگاه مس رفسنجان در خصوص شکایت این باشگاه از استقلال بابت استفاده از سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند بیان نمود: ما شکایت خود را مطرح کردیم. سازمان لیگ هم خاطرنشان کرد که آنها از اسفند سال جاری مشمول خدمت می شوند و ما هم دیگر آن شکایت را پیگیری نکردیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 اسفند 1400 بروزرسانی: 18 اسفند 1400 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 1998

به "علیزاده: درخواست پیوستن کیانی به تراکتور را در کمیته فنی باشگاه مس آنالیز می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علیزاده: درخواست پیوستن کیانی به تراکتور را در کمیته فنی باشگاه مس آنالیز می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید