شیرزود تمیروف مهاجم نو پرسپولیس کیست؟

به گزارش هولی، مدیر رسانه ای باشگاه پاختاکور می گوید شیرزود تمیروف بازیکن مدنظر پرسپولیس در ماه ژانویه اعلام نموده می خواهد از پاختاکور برود اما قراردادش را در ماه فوریه فسخ نموده است!

شیرزود تمیروف مهاجم نو پرسپولیس کیست؟

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، باشگاه پرسپولیس روز گذشته گفت شیرزود تمیروف مهاجم ازبکستانی که سابقه بازی برای تیم پاختاکور را دارد، به تهران آمده و بعد از انجام تست های پزشکی قراردادش را با پرسپولیس ثبت خواهد نمود.

حضور تمیروف در پرسپولیس برآورد هایی را درباره زمان فسخ قراردادش با باشگاه پاختاکور ایجاد نموده است که در صورت درست بودن این برآورد ها، پرسپولیس در مسابقاتی که از این بازیکن استفاده کند دچار دردسر خواهد شد.

تمام ماجرا به زمان فسخ قرارداد تمیروف بر می گردد. طبق قوانین جابجایی، بازیکنی می تواند به عنوان سهمیه آزاد به لیگ ایران بیاید که قبل از اتمام پنجره جابجایی لیگ برتر، تکلیف قراردادش را با تیم سابق خود معین کند؛ خواه این قرارداد با باشگاه سابق تمام شده باشد و یا با توافق بازیکن با باشگاه به خاتمه رسیده باشد. فصل جابجایی زمستانی فوتبال ایران از 26 دی شروع شد و تا 23 بهمن ادامه داشت.

در واقع اگر بازیکن خارجی قصد اضافه شدن به تیمی از داخل ایران را داشته باشد باید پیش از 23 بهمن (12 فوریه) قراردادش را فسخ نموده باشد اما شرایط پیرامون قرارداد تمیروف مبهم است. این ابهام از آنجا ناشی می گردد که تمیروف در هفته های اخیر با پاختاکور در اردوی آماده سازی ترکیه حضور داشت و طبق گزارش سایت این باشگاه، حداقل در دو مسابقه بازی نموده است. یکی از این بازی ها 30 بهمن برگزار شده یعنی یک هفته بعد از خاتمه جابجایی پرسپولیس.

برای آنالیز بیشتر این موضوع سراغ بهزود مدیر رسانه ای باشگاه پاختاکور رفتیم تا اطلاعات بیشتری را درباره زمان فسخ قرارداد تمیروف کسب کنیم. بهزود در این مصاحبه تاکید نمود که مهاجم ازبکستانی، در تاریخ 10 فوریه (21 بهمن - دو روز قبل از خاتمه جابجایی ایران) قراردادش را با پاختاکور فسخ نموده است.

بهزود در حالی این ادعا را عنوان کرد که پاختاکور از 5 فوریه (16 بهمن) به ترکیه رفته و تمیروف هم همراه این تیم حضور داشته است. مدیر رسانه ای پاختاکور می گوید حضور بازیکنان بدون قرارداد در اردوی خارجی طبیعی تلقی می گردد اما معین نیست پاختاکور چرا باید برای بازیکنی که تحت قراردادش نیست، هزینه کند، او را با خود به اردوی خارجی ببرد و حتی در مسابقاتی که برای باشگاه در حکم آماده سازی فصل را دارد بازی بدهد!

تناقض دیگر صحبت های مدیر رسانه ای پاختاکور به این بخش از صحبت هایش بر می گردد که می گوید تمیروف از ماه ژانویه به مدیران باشگاه پاختاکور گفته است می خواهد قراردادش را فسخ کند اما این اتفاق رخ نداده! از سوی دیگر باشگاه پرسپولیس تا همین هفته گذشته در پی جذب مهاجمان دیگری از جمله یک مهاجم پرتغالی بود که اگر او را جذب می کرد، اصلاً بحثی از تمیروف به میان نمی آمد.

به نظر می رسد باشگاه پاختاکور در حال پنهان کردن بخشی از واقعیت ها در ماجرای تمیروف است و می طلبد که باشگاه پرسپولیس اطلاعات دقیق تری را از فدراسیون فوتبال ازبکستان مطالبه کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 10 اردیبهشت 1401 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 2044

به "شیرزود تمیروف مهاجم نو پرسپولیس کیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیرزود تمیروف مهاجم نو پرسپولیس کیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید