شماره جدید نشریه دانشجویی رایـانـش منتشر شد

به گزارش هولی، شماره 14 رایـانـش نشریه علمی ـ دانشجویی انجمن علمی دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه صنعتی شریف به صورت الکترنیکی منتشر شد.

شماره جدید نشریه دانشجویی رایـانـش منتشر شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات مهاجرت تحصیلی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش باشگاه دانشجویان خبرنگاران، مرثیه ای بر یک هستی، انیمیشن مبتنی بر فیزیک، سمینارهای زمستانه سال جاری چطور بود؟، یادم تو را گراف!، دانشکده کامپیوترها، خداحافظ مشهد، سلام شریف، از بتن تا پایتون، حالا فقط یک بالش و پتو احتیاج دارم، استقبال از تغییر، سمباده تغییر، عدالت و مکافات، خودمو تو رویداد می پلکونم؟، با همین کیبوردم لایه ازون رو سوراخ می کنم!، سندروم پسابرنامه سازی پیشرفته (PDAP)، فراز و نشیب های برنامه سازی پیشرفته، بعد از برنامه سازی سال 97 وزامبی های تمدید از جمله مباحث و مطالبی است در شماره 14 رایانش به چاپ رسیده است.

نشریه رایانش به صاحب امتیازی انجمن علمی دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه شریف و مدیر مسئولی مهدی عرفانیان و سردبیری علی اکبر غیوری به صورت ماهنامه منتشر می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 997

به "شماره جدید نشریه دانشجویی رایـانـش منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شماره جدید نشریه دانشجویی رایـانـش منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید