شبکه های رادیویی میزبان 3 سریال می شوند

به گزارش هولی، این روزها، سه سریال متنوع از شبکه های رادیویی سلامت، ایران و تهران پخش می گردد.

شبکه های رادیویی میزبان 3 سریال می شوند

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل هنر های نمایشی رادیو، شیرینی پزون، زنهار از قرین بد و در امتداد سرانجام عناوین سریال های رادیویی هستند که علاوه بر رادیو نمایش از شبکه های رادیویی سلامت، ایران و تهران نیز پخش می شوند.

نمایش رادیویی شیرینی پزون به کارگردانی میرطاهر مظلومی و نویسندگی بهناز امینی موسی آبادی، موضوعی خانوادگی- اجتماعی دارد و هر روز ساعت 6:15 از رادیو نمایش پخش می گردد، این نمایش همچنین ساعت 21:45 روی آنتن رادیو سلامت می رود.

سریال رادیویی زنهار از قرین بد نیز هر روز ساعت 22:45 از رادیو نمایش پخش می گردد و ساعت 22:30 روی آنتن رادیو ایران می رود. این نمایش روایتگر ماجرای ازدواج پردردسر سعدی شیرازی است که به نویسندگی اکبر خوردچشم و کارگردانی امیر زنده دلان در اداره کل هنر های نمایشی رادیو فراوری شده است.

نمایش رادیویی در امتداد سرانجام به کارگردانی جواد پیشگر و نویسندگی روح الله نوری اتفاقاتی را که در جریان انتخاباتی در یک کارخانه رخ می دهد، روایت می نماید، این نمایش هر شب ساعت 1 بامداد از رادیو نمایش پخش می گردد و ساعت 1:40 روی آنتن رادیو تهران می رود. در این آثار رادیویی نویسندگان، کارگردانان، تهیه کنندگان، بازیگران، صدابرداران و افکتور های حرفه ای اداره کل هنر های نمایشی رادیو همکاری داشته اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 20 اردیبهشت 1400 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 1616

به "شبکه های رادیویی میزبان 3 سریال می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شبکه های رادیویی میزبان 3 سریال می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید