سری ریلمی Q5 با شارژر 80 واتی عرضه می شوند

به گزارش هولی، این طور که به نظر می رسد، ریلمی می خواهد گوشی های پرچم دار و نو سری Q5 خود را با پشتیبانی از شارژر سریع 80 واتی راهی بازار کند.

سری ریلمی Q5 با شارژر 80 واتی عرضه می شوند

ریلمی یکی از شرکت های پیروز در زمینه فراوری گوشی های هوشمند به شمار میرود که در ابتدا بیشتر در چین و این روزها در کشورهای بیشتری از جمله کشور ما محصولاتش را به فروش می رساند. شرکت چینی گجت های هوشمند زیادی هم در دسته های مختلف در بازار دارد اما به زودی قرار است از گوشی های هوشمند سری Q5 خود هم رونمایی کند.

سری ریلمی 5 طبق آنچه می دانیم قرار است در تاریخ 20 آوریل در کشور چین رونمایی شوند. از اینکه این گوشی ها چه اطلاعاتی دارند خیلی آگاه نیستیم اما امروز به لطف پستی که خود شرکت به وسیله حساب رسمی خود در ویبو به اشتراک گذاشت متوجه شدیم که می توان آن ها را با شارژر سریع 80 واتی شارژ کرد.

ریلمی هنوز رسما اعلام ننموده که چه تعداد گوشی از سری Q5 را راهی بازار خواهد نمود اما با توجه به گذشته می دانیم مدل استاندارد جزء آن خواهد بود چرا که ریلمی به تازگی برای انتشار تیزر از آن در پست های ویبو استفاده نموده بود. بعلاوه نکته ای که وجود دارد این است که شاید ریلمی نخواهد از این شارژر برای مدل استاندارد استفاده کند و آن را برای مدل گران قیمت تر که احتمالا پرو نام گذاری می گردد نگه داشته است.

البته نکته ای که وجود دارد این است که ریلمی به تازگی اعلام نموده بود شارژر را از درون جعبه گوشی های میان رده اش حذف می نماید چون وجود آن خیلی منطقی نیست. نمی دانیم آیا سیاست مشابهی در قبال گوشی های بالارده هم اتخاذ می گردد یا خیر اما امیدواریم این شارژر 80 واتی درون جعبه قرار داده گردد چون قطعا کاربر مبلغ بالایی را برای خرید آن باید بپردازد.

پستی که ریلمی در رابطه با شارژر 80 واتی منتشر نموده تصویری از یک گوشی با دوربین سلفی تعبیه شده روی نمایشگر به صورت حفره ای را نشان می دهد که در زیر آن پورت USB-C، درگاه سیم کارت، میکروفون و بلندگو دیده می گردد. بعلاوه این گوشی در فریم سمت راست خود از کلید پاور هم بهره می برد که به نظر می رسد از سنسور اثرانگشت هم پشتیبانی نمی نماید. این یعنی احتمالا درون نمایشگر باید شاهد تعبیه این سنسور باشیم. همین موضوع هم یعنی نمایشگر به کار رفته در این محصول از نوع AMOLED خواهد بود نه LCD.

تا 20 آوریل 7 روز زمان به جای مانده و انتظار داریم طی این مدت، خبرهای بیشتری در رابطه با نماینده های نو ریلمی منتشر گردد. اگر هم این اتفاق نیفتد، 7 روز به نظر نمی رسد مدت زمان زیادی باشد. اینکه ریلمی میخواهد این گوشی ها را در چه بازارهایی به فروش برساند هنوز معین نیست اما هرچه باشد قطعا در ابتدا شاهد عرضه آن ها در بازار چین خواهیم بود.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 11 خرداد 1401 بروزرسانی: 11 خرداد 1401 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 2068

به "سری ریلمی Q5 با شارژر 80 واتی عرضه می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سری ریلمی Q5 با شارژر 80 واتی عرضه می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید