ستاری: ارزش کارآفرینی با پای کار قرار دریافت انسان هایی که سرمایه شان در مغزشان است معین می گردد

به گزارش هولی، معاون علمی، فناوری ریاست جمهوری گفت: ارزش کارآفرینی زمانی تعیین می گردد که پای کار را انسان هایی قرار دهیم که سرمایه شان در سرشان واقع شده است نه در جیبشان

ستاری: ارزش کارآفرینی با پای کار قرار دریافت انسان هایی که سرمایه شان در مغزشان است معین می گردد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، سورنا ستاری معاون علمی، فناوری ریاست جمهوری در همایش بازگشت مدال های المپیاد به اهداکنندگان که عصر امروز 24 بهمن در سالن مجموعه فرهنگی سرچشمه تهران برگزار گردید گفت: این مکان یادآور شهدای هفتم تیر است ما امروزه در مبارزه قرار داریم مبارزه میان ساختارهایی که در اقتصاد نفتی ایجاد شده اند و تغییراتی که باید ایجاد شوند تا ما بتوانیم در این عرصه به پیروزی دست یابیم.

ستاری با بیان اینکه ما در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تمام سعی خود را نموده ایم تا به ساختار مورد نظر دست یابیم اظهار کرد: اگر پایه اقتصاد نیروی انسانی گردد کیفیت آموزش اهمیت پیدا می نماید در حقیقت این مبارزه مبارزه ای است که همه ما باید در آن شرکت کنیم. ساختارهای نفتی بسیار پیچیده هستند به طوری که محیط کسب و کار آن مسموم است تغییر این ساختار احتیاجمند یک مبارزه همه گانی است تا بتوانیم ساختارها را مبتنی بر دانشجو تغییر دهیم.

وی گفت: برای اینکه افتادگی های ذاتی خود را از میان ببریم احتیاجمند امیدواری و کوشش همگانی خواهیم بود

معاون علمی، فناوری ریاست جمهوری با بیان اینکه همیشه بدانیم که روی دوش چه کسانی ایستاده ایم تا توانستیم دیده شویم اظهار کرد: نباید پدر و مادر خود و هم چنین ملت خود را فراموش کنیم در حقیقت ما به این مملکت دین داریماین ما هستیم که به این کشور احتیاج داریم او به ما احتیاجی ندارد زیرا بر پایه ریشه های محکمی بنا شده است.

وی با بیان اینکه سیستم آموزش عالی ما با تمام امکانات انسان های کیفی را تربیت می نماید اظهار کرد: این سیستم آموزشی با تمام نقص هایی که دارد در آمریکا وجود نداردارزش کارآفرینی زمانی تعیین می گردد که پای کار را انسان هایی قرار دهیم که سرمایه شان در سرشان قرار گرفته است نه در جیبشان.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 792

به "ستاری: ارزش کارآفرینی با پای کار قرار دریافت انسان هایی که سرمایه شان در مغزشان است معین می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاری: ارزش کارآفرینی با پای کار قرار دریافت انسان هایی که سرمایه شان در مغزشان است معین می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید