سامسونگ هفته آینده از تلویزیون های 8K با پنل نئو QLED رونمایی می نماید

به گزارش هولی، اینطور که به نظر می رسد، سامسونگ ظاهرا می خواهد هفته آینده از تلویزیون های نو خود با پنلی از جنس نئو QLED و وضوح تصویر خیره کننده 8K رونمایی کند.

سامسونگ هفته آینده از تلویزیون های 8K با پنل نئو QLED رونمایی می نماید

سامسونگ در حال حاضر یکی از بزرگ ترین شرکت های تولیدکننده تلویزیون در دنیا به شمار میرود که محصولات خود را در دسته های مختلف، از مالی گرفته تا بالارده راهی بازار می نماید و اکنون هم در سراسر دنیا، نماینده های بسیار خوبی هم با قیمت های مختلف دارد. اما اینطور که به نظر می رسد، هفته آینده باید شاهد رونمایی از مدل های بالارده تازهی باشیم که از پنلی با فناوری نئو بهره می برند.

سامسونگ اولین بار در سال 2018 بود که تلویزیونی با کیفیت 8K و پنل QLED را رونمایی کرد. از آن موقع تا به امروز شرکت کره ای روی فناوری های بکار رفته در این تلویزیون کار کرد تا بتواند آن را بهبود بخشیده و در یک محصول تازه مورد استفاده قرار بدهد. اگرچه آن تلویزیون از لحاظ کیفیت، درخشندگی، سرعت و به صورت کلی همه چیز، یک محصول خارق العاده بود اما اینطور که به نظر می رسد، شرکت کره ای می خواهد در یک لایو استریم در تاریخ 30 مارس (10 فروردین) از تلویزیون های 8K با پنلی از جنس نئو QLED رونمایی کند.

گفتنی است فناوری نئو اولین باری نیست که در تلویزیون های سامسونگ مورد استفاده قرار می گیرد. سال گذشته بود که شرکت کره ای از تلویزیون پرچم دار QN900A با وضوح 8K و پنل نئو QLED رونمایی کرد که در آن از فناوری تازهی برای نور پس زمینه تلویزیون و الگوریتم های مربوط به پردازش تصویر استفاده شده بود. چرا که در این نوع پنل ها، وظیفه تأمین تور پس زمینه به عهده Mini-LEDهاست که هر یک از آن ها می تواند نور بخش کوچک تری از نمایشگر را تأمین کند. بدین ترتیب اندازه روشنایی و تاریکی کوچک ترین بخش های نمایشگر هم تنظیم خواهد شد و در نتیجه، کنتراست و کیفیت تصویر افزایش پیدا می نماید.

تلویزیون های 8K نئو QLED تازه سامسونگ طبق ادعای خود شرکت، تعریف دیگری از نمایشگر خواهند بود چرا که کاربردی بی نظیر و منحصربفرد در زندگی کاربران خواهند داشت. اینطور که به نظر می رسد، این تلویزیون ها از همه لحاظ، از کیفیت و کارایی گرفته تا سرعت و پایداری، در برترین شرایط قرار دارند که البته با توجه به مشخصات، چنین چیزی را هم انتظار داریم چون در این رویداد قرار است از تلویزیون های بالارده رونمایی گردد و از یک محصول بالارده آن هم از سامسونگ نمی توان انتظار داشت که معمولی باشد.

رویداد مورد انتظار سامسونگ Unbox & Discover نام داشته و قرار است به وسیله وب سایت رسمی سامسونگ یعنی Samsung.com و شبکه اجتماعی یوتیوب به صورت زنده پخش گردد. شما می توانید تیزر مربوط به این رویداد را در زیر مشاهده کنید.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 3 خرداد 1401 بروزرسانی: 3 خرداد 1401 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 2059

به "سامسونگ هفته آینده از تلویزیون های 8K با پنل نئو QLED رونمایی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ هفته آینده از تلویزیون های 8K با پنل نئو QLED رونمایی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید