زمان و شیوه برگزاری امتحانات سرانجام ترم دانشگاه صنعتی کرمانشاه تعیین نیست

به گزارش هولی، اداره آموزش دانشگاه صنعتی کرمانشاه در اطلاعیه ای بیان کرد: زمان و نحوه برگزاری امتحانات انتها ترم معین نیست و بستگی به شرایط پیش رو و تصمیم ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا دارد.

زمان و شیوه برگزاری امتحانات سرانجام ترم دانشگاه صنعتی کرمانشاه تعیین نیست

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، اداره آموزش دانشگاه صنعتی کرمانشاه در اطلاعیه ای به بعضی ابهامات و سوالات دانشجویان در خصوص حذف دروس و ترم و شیوه برگزاری امتحانات و کلاس های عملی، پاسخ داد و در خصوص حذف درس گفت: دانشجویان می توانند درخواست خود را برای حذف یک یا چند درس در سامانه گلستان (پیشخوان خدمت، درخواست آنالیز مسائل آموزشی) ثبت و ارسال نمایند.

اداره آموزش دانشگاه صنعتی کرمانشاه در خصوص حذف دروس عملی نیز گفت: دانشجویان می توانند درخواست خود برای حذف دروس عملی را نیز در جهت فوق ثبت نمایند.

بیشتر بخوانید:

  • شیوه برگزاری امتحانات خاتمه ترم نیمسال دوم 99-98 دانشگاه خلیج فارس تعیین نیست

    شیوه برگزاری امتحانات خاتمه ترم دانشگاه هرمزگان هنوز تعیین نیست

این اداره در خصوص حذف ترم بدون احتساب در سنوات نیز گفت که برای حذف ترم بدون احتساب در سنوات ضروری است دانشجویان درخواست خود را در جهت فوق با موضوع سایر درخواست های مرتبط با کمیسیون موارد خاص، ثبت و ارسال نمایند.

همچنین در این اطلاعیه درباره شیوه برگزاری امتحانات خاتمه ترم آمده است: زمان و نحوه برگزاری امتحانات تعیین نیست و بستگی به شرایط پیش رو و تصمیم ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا دارد.

اداره آموزش دانشگاه صنعتی کرمانشاه در خصوص برگزاری کلاس های عملی نیز گفت: امکان برگزاری کلاس های عملی به صورت حضوری فعلاً تعیین نیست و با توجه به شرایط متعاقباً اعلام می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 1049

به "زمان و شیوه برگزاری امتحانات سرانجام ترم دانشگاه صنعتی کرمانشاه تعیین نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان و شیوه برگزاری امتحانات سرانجام ترم دانشگاه صنعتی کرمانشاه تعیین نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید