رییس هیات بولینگ وبیلیارد کرمانشاه انتخاب شد

به گزارش هولی، خبرنگاران/کرمانشاه محمدرضا نقدی بعنوان رییس جدید هیات بولینگ و بیلیارد استان کرمانشاه انتخاب شد.

رییس هیات بولینگ وبیلیارد کرمانشاه انتخاب شد

مجمع انتخابات ریاست هیات بولینگ و بیلیارد استان کرمانشاه، عصر امروز (14 آبان) با حضور نایب رئیس فدراسیون و مسئولان ورزش استان در سالن شهیدهادیان مجموعه ورزشی آزادی برگزار گشت و محمدرضا نقدی با کسب اکثریت آراء اعضای مجمع، برای مدت چهارسال راهنمایی هیات بولینگ و بیلیارد استان را بدست گرفت.

به گزارش خبرنگاران، در این مجمع محمدرضا نقدی تنها کاندیدای احراز پست ریاست هیات بولینگ و بیلیارد کرمانشاه بود که پس از انجام رای گیری توانست با کسب 12 رای موافق از 13 رای ماخوذه اعضای مجمع رئیس جدید هیات بولینگ و بیلیارد استان کرمانشاه گردد.

رئیس جدید هیات بولینگ و بیلیارد استان کرمانشاه در این مجمع به تشریح مهمترین برنامه های پیش روی خود در این هیات برای مدت چهارسال آینده پرداخت و باتاکید براینکه کوشش خواهد نمود تا بولینگ و بیلیارد کرمانشاه را فرهنگی کند، گفت: متاسفانه نگاهی که اکنون به این رشته وجود دارد، باعث شده تا بسیاری از خانواده ها تمایل چندانی به ورود فرزندانشان به این رشته نداشته باشند، برای همین سعی خواهیم کرد این رشته را به دل خانواده ها ببریم تا با شناخت بیشتری از آن، فرزندانشان را با اشتیاق به این رشته بفرستند.

وی از برنامه ریزی های اجرا شده برای توسعه بولینگ و بیلیارد در کرمانشاه با همکاری شهرداری خبرداد و گفت: براساس رایزنی های که در هفته های گذشته با شهرداری انجام داده ام، مقرر شده تا در باشگاه های خصوصی بیلیارد استان بخش سرای مطالعه را راه اندازی کنیم.

نقدی توضیح داد: این کار باعث ایجاد فضای فرهنگی در باشگاه های بیلیارد و حضور خانواده ها در این باشگاه ها می گردد.

وی راه اندازی و تقویت باشگاه های استان، راه اندازی هیات های شهرستانی، جذب اسپانسر، آشتی با مدارس و تعامل با آموزش و پرورش به منظور استعدادیابی و حفظ قهرمانان را از دیگر برنامه های خود گفت و اضافه کرد: یکی از نیازهای کنونی بولینگ و بیلیارد استان راه اندازی خانه این رشته در استان است که امیدواریم با همکاری ورزش و جوانان استان محقق گردد.

رئیس جدید هیات بولینگ و بیلیارد استان در انتها گفت: متاسفانه عدم استاندارد بودن آموزش ها و تجهیزاتی که در بعضی از کلوپ ها وجود دارد به یکی از معضلات این رشته در استان تبدیل شده که سر و سامان دادن به آنها را در اولویت قرار خواهیم داد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 560

به "رییس هیات بولینگ وبیلیارد کرمانشاه انتخاب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رییس هیات بولینگ وبیلیارد کرمانشاه انتخاب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید