راه چاره تجویز نسخه الکترونیک راحت و سریع در مدی مدیا

به گزارش هولی، مدی مدیا نه با نگاه تجاری سازی، که با نگاه خدمتگزاری و کاهش درد و رنج بیماران وارد حوزه سلامت شد

راه چاره تجویز نسخه الکترونیک راحت و سریع در مدی مدیا

در مقوله مسئولیت اجتماعی همه ما در قبال یکدیگر مسئولیم

و چه خوش گفت حضرت سعدی :

بنی آدم اعضای یکدیگرند ... که در آفرینش ز یک گوهرند

چو عضوی به درد آورد روزگار ... دگر عضوها را نماند قرار

تو کز محنت دیگران بی غمی ... نشاید که نامت نهند آدمی

در این روزها که دفترچه های کاغذی سازمان های تامین اجتماعی و بیمه سلامت جمع آوری شدند یکی از چالش ها و دغدغه های این روزها ، ثبت نسخه الکترونیک است که این موضوع باعث سردرگمی پزشکان، بیماران و دست اندرکاران این حوزه شده است. مدی مدیا وارد این حوزه شد تا بتواند هر چه سریعتر با ارائه راهکارهای خلاقانه و نوین به کمک پزشکان و بیماران بیایید تا فرایند تغییر از نسخه کاغذی به نسخه الکترونیکی با چالش های کمتری روبه رو گردد.

تیم مدی مدیا با بیش از یک دهه فعالیت در حوزه سلامت و پیاده سازی سامانه های پیروز گوناگون در این حوزه مفتخر هستند باری دیگر با رویکردی متفاوت ، سامانه یکپارچه مدی مدیا را که دارای امکاناتی از قبیل : ثبت نسخه الکترونیک، تشکیل پفراینده الکترونیک سلامت بیمار، نرم افزار مطب و کلینیک، نوبت دهی آنلاین و رسانه تخصصی پزشکی را تقدیم جامعه پزشکی و مردم عزیز کشورمان کنند.

مدی مدیا مبتنی بر تکنولوژی های روز دنیا و با بهره گیری از نخبه گان حوزه های مرتبط اعم از هوش مصنوعی، علم داده، فناوری اطلاعات سلامت، انفورماتیک پزشکی، ارتباطات و ... طراحی و پیاده سازی شده است.

یکی از مهمترین موضوعات در نسخه نویسی الکترونیکی مدی مدیا این است که پزشک به راحتی میتواند در هر زمان و مکان حتی با تلفن همراه خود نسخه نویسی الکترونیک انجام دهد و همچنین دسترسی به تمامی نسخه های صادر شده قبلی بیمار داشته باشد و بتواند نسخه قبلی بیمار را بر اساس نیاز مجددا تجویز نماید. این کار فرایند تشکیل پفراینده الکترونیک سلامت بیمار را سریعتر می کند و در نهایت سبب بهبود کیفیت مراقبت از بیمار می گردد.

لازم به ذکر است که نسخه نویسی کاغذی نیز شرایط مشابه به پفراینده نویسی کاغذی دارد، که این مورد در نسخه نویسی الکترونیکی یکپارچه مدی مدیا مرتفع شده است و در نسخه نویسی الکترونیک مدی مدیا ، پس از وارد کردن کد ملی بیمار، اطلاعات بیمار نمایش داده می گردد و پزشک به پفراینده بیمار، تجویز مجدد نسخه های قبلی، خدمات ها و داروهای پرتکرار، امان جستجوی دارو و خدمات به فارسی یا انگلیسی و یا بر اساس برند ، کد ژنریک، کدERX، کد IRC و ... دسترسی می یابد.

یکی دیگر از دغدغه های مدی مدیا کارآفرینی و جلوگیری از مهاجرت نخبگان کشور بوده و خوشبختانه با جذب جوانان متخصص و نخبه کشور با افتخار توانسته در حد توان مسئولیت اجتماعی خود در این زمینه محقق نماید تا کیفیت خدمات رسانی به مردم عزیز کشورمان را ارتقا دهد.

این روزها که مردم به دلیل داشتن دغدغه های مختلف و شیوع سویه نو ویروس کرونا تحت فشار هستند، مدی مدیا دغدغه مند برطرف کردن چالش ها و خدمت رسانی با کیفیت بیشتری به جامعه است.

در این راستا مدی مدیا در اقدامی منحصر به فرد امکانی فراهم نموده که هر فردی به راحتی میتواند پفراینده الکترونیک سلامت خود را در مدی مدیا ایجاد کند و مدارک و سوابق بیماری خود را قبل از مراجعه به پزشک در کاربری اختصاصی خود در مدی مدیا بارگذاری نماید. و تمامی سوابق و نسخه های تجویز شده را در حساب شخصی خود نگهداری، حفاظت و مشاهده نماید.

بیماران میتوانند در مدی مدیا به پروفایل بیش از 330 هزار پزشک مراجعه کنند و بر اساس پارامترهای مختلف که در مدی مدیا وجود دارد پزشک خود را انتخاب و نوبت اینترنتی پزشکی رزرو کنند و در ادامه با ایجاد پفراینده الکترونیک سلامت خود و دریافت نسخه الکترونیک از پزشک اقدام کنند. و ضمناً بیماران میتوانند در پلتفرم گفتگوی اختصاصی مدی مدیا که امکان چت و ارسال و دریافت تصاویر و فایل میباشد با پزشکان در ارتباط باشند تا همیشه سوابق به روز و دقیقی داشته باشند.

مدی مدیا در آینده بسیار نزدیک از تکنولوژی های منحصر به فرد دیگری در زمینه تله مدیسین و هوش مصنوعی و اینترنت اشیا و موارد مشابه دیگری رونمایی خواهد کرد که به کمک پزشکان و بیماران خواهد آمد تا خدمت دیگری در این راستا به وقوع پیوسته باشد.

با نظر لطف الهی که توفیق خدمت به مردم شریف سرزمینم را دارا می باشم متعهد می گردم که با همراهی تیم حرفه ای و متعهد مدی مدیا در ایجاد بسترهای نوین و بدیع ، ارتباطات مردم با پزشکان را تعمیق ببخشم تا نتیجه مسئولیت اجتماعی مان را در قبال مردم و پزشکان، در این سامانه نظاره گر باشیم.

با امید بر آن روز که اذهان مردم شریف ایران به دور از هرگونه دغدغه های درمانی باشد.

یوسف محمدپور بنیانگذار و مدیرعامل مدی مدیا

MediMediA مدی مدیا رسانه هوشمند پزشکی

این یک محتوای تبلیغاتی ست

منبع: فرارو
انتشار: 5 فروردین 1401 بروزرسانی: 5 فروردین 1401 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 2016

به "راه چاره تجویز نسخه الکترونیک راحت و سریع در مدی مدیا" امتیاز دهید

1 کاربر به "راه چاره تجویز نسخه الکترونیک راحت و سریع در مدی مدیا" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه چاره تجویز نسخه الکترونیک راحت و سریع در مدی مدیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید