دکوری های دیواری شیک با طراحی هنری اما ساده و قیمت مناسب

به گزارش هولی، آیا شما هم در اتاق خود دیوار سفید و خالی دارید که مدام به آن خیره شده و با خود فکر می کنید که چگونه و با چه چیزی این فضای خالی را پر کنم؟ جای تاسف است که امروزه دکوری های دیواری شیک به دلیل قیمت بالا و نایاب بودن تقریبا از دسترس بسیاری از افراد بدور هستند اما این مسئله نباید شما را از دستیابی به طرحی که دوست دارید باز بدارد. چرا خودتان دست به کار نشوید و اثر هنری خود را به دیوار آویزان نکنید! با جمع آوری وسایل مورد احتیاج، هر چیزی می تواند اتفاق بیافتد شاید بتوانید اثری خلق کنید که یک تکه آنرا به هزاران تابلوی نقاشی و مجسمه های دیواری گران قیمت ندهید.

دکوری های دیواری شیک با طراحی هنری اما ساده و قیمت مناسب

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ کاتالوگ قیمت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

اگر از لحاظ بودجه ای در مذیقه هستید یا اینکه نمی توانید دکوری دیواری مد نظر خود را در بازار پیدا کنید در عکس های زیر با نمونه هایی آشنا خواهید شد که می توانند جرقه ای برای ایده گیری در ذهن شما ایجاد نمایند تا شاهکار هنری خودتان را خلق کنید. لازم نیست از این موضوع بترسید کافی است فقط این کار را امتحان کنید حتی اگر آنچه مد نظرتان بود خلق نشد حداقل کوشش خود را نموده اید و این یک موضوع مهم و با ارزش است.

ابتدا با وسایلی آغاز کنید که در اطرافتان و در گوشه و کنار خانه پیدا می گردد. یکی از جالب ترین ایده ها استفاده از رول مقوایی موجود در دستمال کاغذی توالت برای خلق اشیای سه بعدی است. در شکل زیر تابلویی را مشاهده می کنید که از یک الگوی ساده گل مانند با استفاده از همین رول های مقوایی ساخته شده است.

شکل پایینی هم از لحاظ ظاهری و نحوه ساخت دقیقا مانند مدل بالایی است با این تفاوت که الگوهای گلی در این شکل بیشتر و مقداری پیچیده تر است.

اثر هنری زیر با استفاده از کاغذهای شیرینی و کاپ کیک در دو اندازه مختلف ساخته شده است. تصور کنید با این کاغذ های کوچک کیک و شیرینی پزی، چه شکل های هنری و زیبایی که نمی توان خلق کرد. عکس های زیر فقط دونمونه از این شکل های زیبا را نشان می دهد که البته بسیار زیبا هستند.

در ادامه دیگر شکل های خلاقانه را مشاهده خواهید کرد:

دکوری های دیواری شیک

منبع: اتاق
انتشار: 15 آبان 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 1250

به "دکوری های دیواری شیک با طراحی هنری اما ساده و قیمت مناسب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دکوری های دیواری شیک با طراحی هنری اما ساده و قیمت مناسب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید