بازسازی آپارتمان: دو بازی قدیمی زلدا احتمالا بازسازی و برای سوییچ دوباره عرضه می شوند

به گزارش هولی، شایعاتی اخیراً منتشر شده که نشان می دهد نینتندو (Nintendo) به فکر بازسازی دو عنوان قدیمی از مجموعه افسانه زلدا (The Legend of Zelda) است. این اتفاق هم می تواند به علت تأخیر نفس وحش 2 (Breath of the Wild 2) باشد. به علت اینکه این شرکت می خواهد این بازه زمانی را با یک محتوا پر کند.

بازسازی آپارتمان: دو بازی قدیمی زلدا احتمالا بازسازی و برای سوییچ دوباره عرضه می شوند

جهت دریافت خدمات بازسازی آپارتمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

جف گراب (Jeff Grub) یکی از افرادی است که اطلاعات زیادی در خصوص بازی های مختلف منتشر می نماید. او به خاطر برآورد های دقیق و اطلاعات خاصش به شدت معروف است. حال گراب در مصاحبه اخیر خود اعلام نموده که امکان دارد نینتندو دو عنوان ویند ویکر و توایلایت پرنسس (Wind Waker and Twilight Princess) را در یک بسته سال جاری عرضه کند. او در برنامه اخیر خود گفت:

اخیراً اعلام شد که عرضه بازی نفس وحش 2 تا بهار سال 1401 (بهار 2023) با تأخیر روبرو خواهد شد. با وجود اینکه هواداران کمی ناامید شدند اما همچنان برای این بازی شوق دارند. به همین علت ما شایعات و داستان های زیادی از آن می شنویم. یکی از شایعات جالب این است که امکان دارد نفس وحش 2 عنوان زمان عرضه برای کنسول تازه نینتندو باشد. البته این کمپانی اظهار داشت که قصد ندارد تا چند سال دیگر دستگاه تازهی معرفی کند.

از ال 2017 نینتندو آغاز به عرضه بازسازی های مختلف از سری زلدا کرد. حال بازگشت ویند ویکر و پرنسس توایلایت می تواند برای هواداران مجموعه زلدا خوشایند باشد. بازی ویند ویکر در سال 2002 برای کنسول گیم کیوب (Game Cube) عرضه شد. سپس این بازی در سال 2013 برای کنسول وی یو (Wii U) نیز بازسازی شد. نکته جالب اینجاست که اگر این بازی سال جاری عرضه گردد، دقیقاً بیستمین سالگرد عرضه عنوان اصلی خواهد بود.

نینتندو در این مدت هواداران زلدا را به شدت تشنه نگه داشته است. این شرکت تصاویر و محتوای چندانی از عنوان تازه خود منتشر ننموده و به همین علت بیشتر اطلاعات حاشیه هستند. حال اینکه نینتندو تصمیم به بازسازی عناوین قدیمی زلدا بگیرد هنوز تعیین نیست. با اینحال امیدواریم که هرچه زودتر نفس وحش 2 را عرضه کند. البته عرضه بازسازی عناوین قدیمی نیز می تواند تا حد خوبی عطش هواداران را رفع کند.

منبع: Gamespot.com

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 2088

به "بازسازی آپارتمان: دو بازی قدیمی زلدا احتمالا بازسازی و برای سوییچ دوباره عرضه می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی آپارتمان: دو بازی قدیمی زلدا احتمالا بازسازی و برای سوییچ دوباره عرضه می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید