خلعتبری: مقابل تایلند عالی بودیم، باید با تیم های بزرگ بازی کنیم

به گزارش هولی، خبرنگاران: بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: تیم ملی باید محک جدی بخورد و با تیم های صاحب نام بازی کند چون بازی در جام جهانی بسیار سخت است.

خلعتبری: مقابل تایلند عالی بودیم، باید با تیم های بزرگ بازی کنیم

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، محمدرضا خلعتبری پس از فزونی 3 بر صفر ایران برابر تایلند گفت: تیم ملی بازی خوبی به نمایش گذاشت و توانست با برد این مسابقه را به انتها ببرد و سه امتیاز بازی را از آن خود کند تا خیالمان برای صعود به مرحله بعد راحت تر باشد. از این نتیجه خوشحالم و باید بگویم که بازیکنان تیم ملی عالی بازی کردند.

وی در مورد شرایط آماده سازی تیم ملی برای جام جهانی مطرح نمود: شرایط به گونه ای است که آنطور که باید و شاید بازی محبت آمیز انجام نداده ایم. در روزهای آینده تیم های بزرگ جهان بازی های متعددی انجام می دهند. همه تیم ها بازی های خوبی در زمان های مختلف برگزار می نمایند و امیدوارم ما هم بتوانیم بازی های محبت آمیز با تیم های بزرگ انجام دهیم چرا که به نظر من تیم ملی باید محک جدی بخورد و با تیم های صاحب نام بازی کند چون بازی در جام جهانی و در آن سطح بسیار سخت است.

خلعتبری اضافه کرد: امیدوارم در مدت باقی باقیمانده بازی های خوبی را برای تیم ملی در نظر بگیرند تا برای جام جهانی آماده شویم.

منبع: تسنیم
انتشار: 16 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 348

به "خلعتبری: مقابل تایلند عالی بودیم، باید با تیم های بزرگ بازی کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خلعتبری: مقابل تایلند عالی بودیم، باید با تیم های بزرگ بازی کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید