خبری که نویسنده بازی تاج و تخت تکذیب کرد

به گزارش هولی، جورج آر.آر. مارتین گفت نگارش قسمت ششم و هفتم از مجموعه کتاب های ترانه یخ و آتش که سریال بازی تاج و تخت بر اساس آن ساخته می شود هنوز سرانجام نیافته است.

خبری که نویسنده بازی تاج و تخت تکذیب کرد

به گزارش ایسنا به نقل از گارین، جورج آر. آر. مارتین رمان نویس آمریکایی، شایعه های مربوط به این را که به صورت مخفیانه نگارش دو جلد پایانی از سری کتاب های ترانه یخ و آتش را به پایان رسانده تکذیب کرد.

این حدس ها زمانی قوت گرفت که ایان مک الینی بازیگر نقش باریستان در سریال محبوب بازی تاج و تخت در تاریخ 29 آوریل در گردهمایی طرفداران این مجموعه در روسیه بیان کرد جورج مارتین پیش تر نگارش دو جلد پایانی از سری کتاب های ترانه یخ و آتش را به پایان رسانده اما با سازندگان سریال بازی تاج و تخت در شبکه HBO به توافق رسیده تا زمان تمام شدن این سریال، دو کتاب جدید خود را منتشر نکند.

جورج آر. آر. مارتین در واکنش به این شایعه ها در وب سایت خود نوشت: ادعای ایان مک الینی درست نیست و هیچ کدام از کتاب های بادهای زمستان و رؤیای بهار (جلد ششم و هفتم از سری کتاب های ترانه یخ و آتش) کامل نشده و حتی نوشتن جلد هفتم هنوز آغاز نشده است و من قصد ندارم تا زمانی که جلد ششم تمام نشده، نگارش جلد پایانی را آغاز کنم. به نظرم این نامعقول می آید و باید بگویم چرا باید سال ها برای رمانی که تمام شده منتظر بمانم. چرا هیچ یک از ناشران کتاب های من در آمریکا و در سراسر جهان این موضوع را تائید نکردند؟ آن ها همچون من با انتشار هر یک از رمان های ترانه یخ و آتش میلیون ها میلیون دلار پول کسب می کنند و در این جا تأخیر به هیچ وجه معنا ندارد.

این نویسنده آمریکایی اضافه کرد: شبکه HBO و دیوید بیناف و دی.بی. وایس سازندگان سریال بازی تاج و تخت هیچ کدام از من نخواستند که اعلام نوشتن و کامل شدن کتاب ها را به تأخیر بیندازم و هیچ قراردادی در این باره منعقد نشده است. به شما اطمینان می دهم که هم کمپانی HBO و هم سازندگان سریال بسیار خوشحال می شدند که رمان جلد ششم (بادهای زمستان) پنج یا شش سال پیش منتشر شده بود و البته هیچ کس نیز خوشحال تر از من نبود.

سریال بازی تاج و تخت توسط دیوید بنیاف و دی. بی. وایس برای شبکه HBO و بر اساس مجموعه داستان های فانتزی ترانه یخ و آتش نوشته جورج آر. آر. مارتین در هشت فصل ساخته شده است. انتشار فصل هشتم و پایانی این سریال از 14 آوریل 2019 آغاز شد و قرار است آخرین قسمت آن در تاریخ 19 می منتشر شود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 31 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 201

به "خبری که نویسنده بازی تاج و تخت تکذیب کرد" امتیاز دهید

1 کاربر به "خبری که نویسنده بازی تاج و تخت تکذیب کرد" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبری که نویسنده بازی تاج و تخت تکذیب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید