حضور پیروز داستان های معمایی در فهرست پرفروش ها

به گزارش هولی، به گزارش خبرنگاران به نقل از نیویورک تایمز، این مجله هر هفته فهرستی از آثار پرفروش خود در بخش های داستانی، غیرداستانی، و کودک و نوجوان در هفته پیش رو را منتشر می کند. در این مطلب نگاهی به پرفروش ترین آثار داستانی چاپی و الکترونیک این هفته خواهیم داشت.

حضور پیروز داستان های معمایی در فهرست پرفروش ها

دوک و من نوشته جولیا کوئین چهار هفته است در رتبه نخست پرفروش های نیویورک تایمز واقع شده است. اولین کتاب از مجموعه بریجرتون درباره شخصیت اصلی یعنی دفنه بریجرتون برای خواننده توضیحاتی ارائه می دهد. وقتی دفنه با دوک هیستینگ به مشکل برمی خورد شهرتش لکه دار می گردد. سریال بریجرتون در شبکه تلویزیونی نتفلیکس هم با اقتباس از دوک و من تولید شده است. سریالی که رکورد میزان تماشا را در نتفلیکس شکست و در نتیجه محبوبیت زیاد قرار است فصل دوم هم تولید گردد.

قبل از اینکه که زن ناپدید شد نوشته لیسا گاردنر در هفته نخست انتشار در جایگاه دوم پرفروش ها قرار گرفت. داستان جدید نویسنده پرفروش درباره زنی عادی است که دست از تلاش برای پیدا کردن افزار گمشده ای که دنیا آن ها را به فراموشی سپرده است برنمی دارد. تقلایی که در پی پیدا کردن پسری از هائیتی دارد مسائلی را برایش به وجود می آورد.

نیمه ناپدیدشده نوشته بریت بنت در رتبه سوم پرفروش های نیویورک تایمز واقع شده است. کتابی که در فهرست های برتر مجلات مختلف امسال هم قرار گرفت. زندگی دوقلوهای رنگین پوستی که در شانزده سالگی تصمیم می گیرند جامعه کوچک مردم سیاه پوست را ترک کنند و زندگی جدیدی برای خود بسازند. کمی بعد که با مسائل جدیدی روبه رو می شوند یکی از دوقلوها به خانه برمی گردد و دیگری هویت جدیدی برای خود به عنوان یک رنگین پوست می سازد.

کتابخانه نیمه شب نوشته گریس هیگ در رده چهارم پرفروش های نیویورک تایمز در هفته جاری واقع شده است. کتابخانه ای بین مرگ و زندگی وجود دارد که در آن به شما می گوید یک انسان می تواند چند نوع زندگی مختلف را تجربه کند. وقتی نورا سید خود را در این کتابخانه می بیند احساس می کند وظیفه دارد اتفاقی که سال ها پیش رخ داده است عوض کند و این بار تصمیم بهتری بگیرد.

زندگی مخفی آدی لور نوشته وی ای شوآب با گذشت یازده هفته از انتشار پیروز شد در رتبه پنجم قرار بگیرد. آدی لور درست مانند فاوست با شیطان معامله می کند و ماجراجویی های زیادی را طی چند قرن پشت سر می گذارد.

هُل نوشته اشلی آئودرین در هفته اول انتشار پیروز شد در جایگاه ششم پرفروش ها قرار بگیرد. اتفاقی وحشتناک یک مادر را وادار می کند رفتار فرزندش و همچنین توانایی خود برای رویارویی با حقیقتی تلخ را زیر سؤال ببرد.

همسایه ها نوشته دنیل استیل در هفته سوم انتشار در رتبه هفتم پرفروش ها واقع شده است. داستانی درباره یک ستاره هالیوود که پس از وقوع زلزله همسایگانش را به عمارت خود دعوت می کند و نظرش درباره بعصی از اتفاقات زندگی دچار تغییر می گردد.

جایی که خرچنگ ها آواز می خوانند نوشته دِلیا اُوِنز پس از گذشت 118 هفته به رتبه هشتم پرفروش ها بازگشت. داستانی هیجان انگیز از روابط انسانی و عشق و تقلای انسانی تنها برای حیات. زنی که سال ها به تنهایی در جنگل زندگی کرده است ناگهان متهم به قتل می گردد و سرنوشتی نامعلوم در انتظارش است.

مردم مضطرب نوشته فردریک بَکمن در رده نهم پرفروش های نیویورک تایمز واقع شده است. یک دزد شکست خورده بانک گروهی از مردم غریبه را در یک آپارتمان گروگان گرفته است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 12 اسفند 1399 بروزرسانی: 12 اسفند 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 1486

به "حضور پیروز داستان های معمایی در فهرست پرفروش ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور پیروز داستان های معمایی در فهرست پرفروش ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید