حسینی: انتظار دارم ورزشکاران را به یک چشم ببینند، اگر داور بودم، بازیکن حریف را دیسکالیفه می کردم

به گزارش هولی، سرمربی تیم بسکتبال بانوان پاز تهران گفت: آنچه برای من از اهمیت بسزایی برخوردار است، خطاهای بازیکنان است و انتظار دارم در زمین مسابقه به همه ورزشکاران به یک چشم نگاه گردد.

حسینی: انتظار دارم ورزشکاران را به یک چشم ببینند، اگر داور بودم، بازیکن حریف را دیسکالیفه می کردم

مهسا حسینی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، پس از شکست برابر گروه بهمن در مرحله پلی آف لیگ برتر بسکتبال بانوان گفت: از تیمم راضی هستم، چون در این بازی توانستیم برای مدتی از گروه بهمن پیش افتادیم و این نشان می دهد در بسکتبال هنوز تیمی بازی کردن می تواند منجر به نتیجه خوبی باشد.

وی اضافه کرد: گروه بهمن ملی پوشان مطرح و خیلی خوب با تجربه برون مرزی دارد، اما تیم ما هیچ یک از این شرایط را ندارد. ما دو یا سه نفر داریم که به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

سرمربی تیم بسکتبال پاز تهران رقابت و ارائه بازی خوب را مهمترین هدفش عنوان نمود و اضافه کرد: اینکه تیمی بتواند مسابقه تیمی خوبی انجام داده و خوب رقابت کند، برای من مهمترین هدف در بسکتبال است و قطعا برای بازی برگشت برنامه هایی داریم. نتیجه 14 اختلاف و 7 شوت برای رقابت در پلی آف نتیجه خوبی است و ما به بازی دوم با گروه بهمن امیدواریم.

وی به خطاهای بعضی بازیکنان اشاره نمود و گفت: آنچه برای من از اهمیت بسزایی برخوردار است، خطاهای بازیکنان است و انتظار دارم در زمین مسابقه به همه ورزشکاران به یک چشم نگاه گردد. منظورم بازیکنانی است که به دلیل حرفه ای بودن خطاهایی می نمایند که از چشم داور پنهان می ماند.

حسینی درخصوص سعیده علی گفت: سعیده علی خطای غیر ورزشی بدی روی ورزشکار تیم ما انجام داد و شاید اگر داور بودم، دیسکالیفه اعلام می کردم، یعنی خطایی که پای بازیکن را می گیری، غیر ورزشی است.

وی اضافه کرد: البته صرفا منظورم به سعیده علی نبود، بلکه به تمام بازیکنان گروه بهمن بود که خطاهایی کردند که جایی که توپ نیست رخ داده است و شاید داور ندیده اما خطا آسیب زننده است. من مطمئنم کمیته داوران با دادن فیلم مسابقات روی این مسائل بیشتر دقت می نمایند. پر خطا بودن بازیکنان گروه بهمن خصوصا مقابل بازیکنان بدون توپ منصفانه نبود و باید توجه بیشتری گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 762

به "حسینی: انتظار دارم ورزشکاران را به یک چشم ببینند، اگر داور بودم، بازیکن حریف را دیسکالیفه می کردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسینی: انتظار دارم ورزشکاران را به یک چشم ببینند، اگر داور بودم، بازیکن حریف را دیسکالیفه می کردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید