حریق دو خودرو در آزادراه کرج - تهران

به گزارش هولی، تهران (پانا) - سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از تصادف آتشین میان یک دستگاه سواری سمند و مینی بوس اطلاع داد.

حریق دو خودرو در آزادراه کرج - تهران

جلال ملکی دراین باره به پانا گفت: حوالی ساعت 14:54 امروز حادثه تصادف میان یک دستگاه سواری سمند و مینی بوس به سامانه 125 اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی آتش نشانان دو ایستگاه را از دو راستا متفاوت به محل حادثه واقع در راستا غرب به شرق بزرگراه کرج تهران نرسیده به بزرگراه شهید همدانی اعزام کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: راستابوده که ناگهان با قسمت عقب یکدستگاه سواری سمند برخورد نموده و شدت آن به حدی بوده که هر دو خودرو به بیرون از جاده منحرف و ناگهان شعله ور شده اند.

وی با بیان اینکه مینی بوس دارای یک راننده و سواری سمند نیز دارای یک راننده و دو سرنشین بود، گفت: این افراد تا قبل از حضور آتش نشانان بلافاصله با یاری مردم از داخل کابین خارج شدند که در این میان یک آقا 52 ساله و خانم 26 ساله دچار سوختگی از چند نقطه بدن شده و به بیمارستان منتقل شدند.

به گفته ملکی، علت این حادثه از سوی عوامل اورژانس آنالیز و اعلام خواهد شد و آتش نشانان پس از ایمن سازی محل، به ماموریت خود پایان دادند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 17 تیر 1400 بروزرسانی: 17 تیر 1400 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 1710

به "حریق دو خودرو در آزادراه کرج - تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حریق دو خودرو در آزادراه کرج - تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید