بازسازی خانه: بزودی برج آزادی بازسازی می گردد

به گزارش هولی، برج آزادی قدیمی ترین نماد مرکز ایران است با مسائل روبرو شده است که طبق گفته شهرداری تهران قرار است بازسازی آن طی 3 ماه آینده انجام گردد.

بازسازی خانه: بزودی برج آزادی بازسازی می گردد

جهت دریافت خدمات بازسازی خانه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

حمید محسنی شهردار منطقه 9 شهر تهران با اشاره به کوشش برای بهتر دیده شدن برج آزادی به عنوان نماد مرکز، گفت:

قطعا طوری اقدام خواهیم کرد که هیچ مزاحمتی برای دیده شدن برج آزادی به وسیله علاقمندان نماد مرکز وجود نداشته باشد.

حمید محسنی در مورد بازسازی برج آزادی، گفت که تا سه ماه آینده کار بازسازی آن به خاتمه می رسد اصحاب و این بازسازی با برترین سنگ ها و بهره گیری از کارشناسان در نمای بیرونی برج آزادی انجام خواهد شد.

شهردا منطقه 9 تاکید نمود که برج آزادی متعلق به همه شهر تهران است و در حقیقت یک پروژه فرامنطقه ای محسوب می گردد. به علت اهمیتی که این برج در حوزه میراث فرهنگی دارد زیباسازی آن به سازمان زیباسازی شهرداری تهران محول شده و این سازمان نیز طرح جامعی برای نماد مرکز در نظر دارد.

محسنی در جریان بازدید اصحاب رسانه از بوستان ترافیک که در پارک المهدی قرار گرفته است نیز گفت که این بوستان با 7200 مترمربع وسعت دارای 450 متر فضای پیاده روی، 350 متر فضای دوچرخه سواری، 10 هزار مترمربع خط کشی، 48 چراغ هدایت و رانندگی و 112 المان ترافیکی است. بعلاوه در این پارک ماکت مترو و ایستگاه های حمل و نقل عمومی طراحی و پیاده سازی شده است.

منبع: کجارو / خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 دی 1400 بروزرسانی: 28 دی 1400 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 1943

به "بازسازی خانه: بزودی برج آزادی بازسازی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی خانه: بزودی برج آزادی بازسازی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید