جنجال نژادپرستانه بازی کادیس - والنسیا را متوقف کرد

به گزارش هولی، یک اتفاق غیرمنتظره در جریان مصاف تیم فوتبال والنسیا در خانه تیم کادیس، منجر به جنجالی عظیم و توقف بازی شد.

جنجال نژادپرستانه بازی کادیس - والنسیا را متوقف کرد

به گزارش خبرنگاران، جدال شب گذشته (یکشنبه) تیم های فوتبال والنسیا و کادیس که در آن خفاش ها میهمان بودند با شکست 2 بر یک تیم والنسیا انتها یافت. این اما تنها اتفاق عجیبی نبود که در خانه تیم پانزدهم جدول رخ داد.

در دقیقه 30 مسابقه زمانی که بازی یک - یک مساوی بود، مختار دیاخابی مدافع میانی سیاه پوست تیم فوتبال والنسیا مدعی شد که در درگیری لفظی که با خوان کالا بازیکن تیم حریف داشته (درگیری که منجر به مداخله داور و اخطار دریافت هر دو بازیکن شد) مدافع حریف به او توهین نژادپرستانه نموده است.

زمانی که او این موضوع را به اطلاع هم تیمی هایش رساند، تمام بازیکنان والنسیا به نشانه اعتراض زمین بازی را ترک کردند و در نهایت با اصرار خود دیاخابی و تقاضای او از هم تیمی هایش بازیکنان تیم میهمان پس از 15 دقیقه به زمین مسابقه برگشتند. دیاخابی اما همراه با سایر هم تیمی هایش به زمین بازی برنگشت و جای خود را به هوگو گیامون داد. کالا اما کار خود را در ترکیب کادیس از سر گرفت.

به دنبال این اتفاق باشگاه والنسیا هم با انتشار بیانیه ای ادعای بازیکن خود را تأیید و اظهار داشت که بازگشت تیم به زمین بازی صرفاً برای جنگیدن جهت حفظ اعتبار باشگاه بوده است.

هنوز معین نیست که سازمان لیگ اسپانیا چه واکنشی به این اتفاق نشان خواهد داد، اما در صورت اثبات ادعای دیاخابی مجازات سنگینی در انتظار مدافع کادیس خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 6 اردیبهشت 1400 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 1593

به "جنجال نژادپرستانه بازی کادیس - والنسیا را متوقف کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنجال نژادپرستانه بازی کادیس - والنسیا را متوقف کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید