تفریحات در مسکو ، از تفریح فرهنگی تا شکم گردی

به گزارش هولی، سرگرمیات در مسکو بسیار متنوع است و تمام گردشگر ها را دربرمی گیرد. در این شهر می­ توانید خاطرات فراموش نشدنی­ ای رقم بزنید. خبرنگاران می خواهد چند سرگرمی مجذوب کننده را در مسکو به شما معرفی کند.

تفریحات در مسکو ، از تفریح فرهنگی تا شکم گردی

حمام ساندونی و یک آرامش اعیانی

حمام ساندونی قدیمی ترین و شیک ترین حمام آب گرم شعر است. فرم گوتیک این حمام یک اثر هنری است و چوب تراشی های زیبایی دارد. قطعا از تفریحات در مسکو ، باید از سر زدن به این حمام آب گرم نام برد که اتاق دوش های آن حال وهوای اعیانی دوره روم را تداعی می نماید. می توانید در این حمام از یک روز آرام لذت ببرید و به آرامش فکر و بدن برسید.

بیورن و یک شکم گردی مجذوب کننده

اگر در پی شکم گردی در میان تفریحات در مسکو هستید، رستوران بیورن را نباید فراموش کنید. این رستوران پشت دسته ای از درختان صنوبر در یک خیابان شلوغ پنهان شده است و واقعا ارزش کشف را دارد. این جا یک رستوران بومی نیست. این جا نمایشی است از غذاهایی که گویی یک راست از فیلم های علمی تخیلی بیرون آمده اند. بروید به این رستوران و بگذارید در فضای جادویی مسکو، یک وعده غذای اعجاب انگیز جادویتان کند.

موزه هنرهای معاصر گاراژ و تماشای هنر مدرن روسی

گاراژ را باید یکی از جالب ترین موزه های هنر مدرن روسی دانست. در میانه سال 2015 این موزه با دکوری تازه به پارک گورکی منتقل شد. ساختمان فعلی موزه یکی از ساختمان های قدیمی مربوط به دوره اتحاد جماهیر شوروی است که معمار هلندی رم کولهاس آن را بازسازی نموده است. این موزه میزبان نمایشگاه های فراوانی از هنرمندان روسیه و دیگر کشورهای دنیا است. در این موزه یک کافه خوب و یک کتاب فروشی هم پیدا می کنید که بیشتر کتاب هایی در زمینه هنر دارد. فیلم های سینمایی زیادی هم در این موزه ضبط شده اند. می توانید در این موزه مجذوب کننده یک فرهنگ گردی درست وحسابی انجام دهید.

تجربه کافه روف تاپ تایم آوت با چشم انداز ای زیبا از مسکو

در طبقه های بالای هتل پکینگ، این کافه زیبا را پیدا می کنید. کافه پکینگ را در یک جمله می توان خلاصه کرد: از همین حالا لذت ببر! چشم انداز زیبایی از مسکو پیش چشم شماست. خدمه کافه اغلب مشغول بازی شطرنج هستند و نوعی نوشیدنی ترکیبی خاص هم در این کافه درست می شود که چند بار در روز برای مشتریان سرو می شود. دکور این کافه بسیار زیباست و نمای زیبایی از آسمان شهر را هم می بینید. از غروب های این کافه لذت ببرید.

اوکولِلِشنایا ، جایی برای دوست داران موسیقی

اوکولِلِشنایا (Ukuleleshnaya) هم فروشگاه لواز موسیقی است و هم یک کافه کاملا متفاوت. نوشیدنی هایی که در این کافه سرو می شوند بسیار خاص هستند و طعم های عجیبی و غریبی دارند. گاه نیز در این کافه کنسرت موسیقی برگزار می شود. می توانید یک روز عصر خود را در مسکو در این کافه بگذرانید و فضایی متفاوت در دل یکی از تاریخی ترین شهرهای دنیا لذت ببرید. این جا جایی متفاوت بین تفریحات در مسکو است.

یِکاترینا ، فروشگاه گردی متفاوت از تفریحات در مسکو

یِکاترینا (Yekaterina) یکی از قدیمی ترین فروشگاه های لباس پوست در مسکو است. در این فروشگاه از سال 1912، کلاه ها و کُت های پوستی فراوری می شد. اگرچه کلاه و کُت پوست شاید کمی قدیمی به نظر برسد، اما یکاترینا کوشش می نماید طراحی خود را مطابق مد روز پیش ببرد. حتی اگر قصد خرید لباس پوست ندارید، به یکاترینا سر بزنید و در دل تاریخ مُد روسیه کمی بچرخید.

شگفتی­ های پشت دیوارهای کرملین

پشت دیوارهای بلند و آجری رنگ مشهور کرملین مهم ترین آثار تاریخی برجسته مسکو وجود دارد. کرملین پنج کاخ و چهار کلیسای جامع دارد که دور تا دور آن ها را دیوار و برج­ های کرملین پوشانده است. بزرگ ترین کاخ در این مجموعه کاخ بزرگ کرملین با هفتصد اتاق است و به قرن 19میلادی برمی شود. کاخ کرملین روزانه از 10 صبح تا 5 عصر به روی بازدیدکنندگان باز است و ورودی آن برای هر بخش فرق دارد. برای کلیسای جامع 500 روبل، برای اسلحه خانه 700 روبل، برای برج کلیسایی کرملین مشهور به برج بِل 250 روبل و برای بچه های زیر 16 سال ورودی رایگان است. در میان تفریحات جالب مسکو ، این گشت وگذار قطعا روح تازه ای به شما می بخشد.

خانه موزه ماکسیم گورکی ، ویژه دوست دارن ادبیات

اگر دنبال یک گشت وگذار ادبی در میان تفریحات جالب مسکو هستید، به خانه ماکسیم گورکی سر بزنید. این یک تفریح فرهنگی در مسکو است. این خانه یکی از دیدنی ­ترین بناها در مرکز مسکو و در محله قدیمی مرکز روسیه و نزدیکی بلوار رینگ است. خانه گورکی یک خانه بسیار لوکس و شیک است. یک تفریح فرهنگی در مسکو آن است که چند ساعتی برای سر زدن به خانه نویسندگان بزرگ دنیا وقت بگذارید. گورکی تا زمان مرگش در این خانه بود. سبک معماری این خانه بسیار مدرن و امروزی است. در ساخت آن از کاشی­ های رنگین کمانی استفاده شده است. یکی از قسمت­ های بسیار مجذوب کننده این موزه پله ­های اصلی ساختمان است. این پله ها شبیه به موج ساخته شده ­اند و می توان آن ها را روایتی از شرایط نابسامان جامعه روسیه در شروع سده بیستم میلادی دانست.

منبع:سـفـرزون

منبع: دیجیاتور
انتشار: 12 مرداد 1401 بروزرسانی: 12 مرداد 1401 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 2126

به "تفریحات در مسکو ، از تفریح فرهنگی تا شکم گردی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفریحات در مسکو ، از تفریح فرهنگی تا شکم گردی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید