تعطیلی دوباره ناوگان حمل و نقل عمومی در شیراز

به گزارش هولی، ناوگان حمل و نقل عمومی در کلانشهر شیراز از فردا یکشنبه 15 تیرماه دوباره تعطیل شد.

تعطیلی دوباره ناوگان حمل و نقل عمومی در شیراز

به گزارش خبرنگار از ، مجتبی زوربخش معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز اعلام کرد: اماکن عمومی و حمل و نقل عمومی از جمله مکان هایی است که انتقال ویروس کرونا در آن بیشتر است به همین دلیل با هماهنگی ستاد استانی کرونا و اعضای شورای اسلامی شهر شیراز در خصوص افزایش روزانه مبتلایان به کروناویروس و به منظور جلوگیری از شیوع این بیماری ناوگان حمل و نقل عمومی در کلانشهر شیراز از فردا یکشنبه 15 تیرماه دوباره تعطیل خواهد شد.

او اضافه نمود: برنامه تعطیلی متروی شیراز از فردا یکشنبه 15 تیرماه و تعطیلی خدمات دهی اتوبوسرانی از روز دوشنبه 16 تیرماه در دستور کار قرار دادیم.

زوربخش با اشاره اینکه تا به امروز درمان قطعی کرونا در جهان مشخص نشده است، بر رعایت پروتکل های بهداشتی در تمام شرایط ها و شرایط تاکید کرد.

او تاکید کرد که مردم و مسوولان در این شرایط استفاده از محلول های ضدعفونی، ماسک، دستکش و رعایت فاصله اجتماعی را با جدیت در اولویت قرار دهند تا کرونا را شکست بدهیم.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز در ادامه با اشاره به تعداد سرنشین های های مجاز در تاکسی با توجه به شرایط کرونایی، گفت: در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و رعایت قوانین بهداشتی، هر تاکسی فقط می تواند حداکثر سه مسافر را سوار کند.

او گفت: این قانون برای تمامی تاکسی ها الزامی است و سوار کردن سه سرنشین در صندلی عقب تخلف محسوب می شود.

زوربخش ادامه داد: چنانچه شهروندان به موارد تخلف برخورد و شاهد عدم رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی رانندگان تاکسی بودند میتوانند موارد تخلف را به سامانه 137 اطلاع ر سانی کنند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز استفاده از ماسک در تاکسی ها را الزامی دانست و گفت: مردم نکات بهداشتی را جدی بگیرند.

او همچنین از گندزدایی خودرو های رانندگان تاکسی نیز خبر داد و اضافه نمود: در شرایط فعلی، استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی، دو گام مهم برای پیشگیری از کروناست.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 10 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 1117

به "تعطیلی دوباره ناوگان حمل و نقل عمومی در شیراز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعطیلی دوباره ناوگان حمل و نقل عمومی در شیراز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید