تور ایتالیا ارزان: ترکیب طراحی و عکاسی به سبک هنرمند ایتالیایی

به گزارش هولی، یک هنرمند ایتالیایی، مجموعه ای از آثاری تلفیقی از دو هنر طراحی و عکاسی را پدید آورده که خلاقیت بدیع آن ها بسیار ستودنی است.

تور ایتالیا ارزان: ترکیب طراحی و عکاسی به سبک هنرمند ایتالیایی

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا ارزان از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

هنرمند ایتالیایی پیترو کاتودلا (Pietro Cataudella) یک منظره تازه از مشهورترین بناهای نمادین سراسر دنیا را در مجموعه خود ارائه داده که در واقع شامل تصاویری هستند که عکاسی و نقاشی به زیباترین شکل ممکن در آن ها ترکیب شده اند. او این تصاویر هنری زیبا را در حساب شبکه مجازی خود به اشتراک گذاشته است.

روش او خلق یک تصویر سه بعدی از طریق کنار هم قرار دادن طرح ترسیم شده در دفترش و منظره اطراف است.

پیترو کاتودلا فعالیت خود را در محل زندگی خود یعنی جزیره سیسیل در سال 2014 شروع کرد. برای ایجاد آن تصاویر، ابتدا طرح مکان هایی را که می خواست مجددا طراحی کند را می کشید سپس از آنجا عکس می گرفت.

کاتودلا در گزارش خود به مجله دیلی میل (daily mail) گفت:

این پروژه ترکیبی از علاقه من به طراحی، عکاسی و سفر است. هدف این پروژه این است که زیبایی ها را به یک روش متفاوت و با استفاده از مهارت ها، خلاقیت و ذهنیت خودم نشان دهم. من هرگز هیچ مطالعه ای در زمینه های معماری یا تصویرسازی نداشته ام. کارهای من نتیجه کار زیاد، شور و اشتیاق و تمایل به پیشرفت خودم بوده است.

او بناهای مشهوری همانند سانتا ماریا دلا سالوت (Santa Maria della salute) در شهر ونیز، قلعه های گائتا (Gaeta) و کولوسئوم (Colosseum) در رم را طراحی نموده است، ولی آثار هنری او صرفا منحصر به ایتالیا نمی گردد زیرا مکان های دیگری مانند برج ایفل پاریس و پل برج (Tower Bridge) لندن را نیز ترسیم نموده است.

این هنرمند خوش ذوق ایتالیایی گاهی اوقات دوست دارد تغییراتی را در نقش ها و بناها ایجاد کند. از جمله برترین طرح هایش برج کج پیزا است که در اینجا از طریق پیترو به یک قوری قهوه تبدیل شده است.

پیترو علاوه بر طراحی های خود از ساختمان ها و بناها، به طراحی های زیبایی از اشیای روزمره مانند کیک ها، قارچ ها وغذاهای مختلف نیز می پردازد و آن ها را در شبکه های مجازی به اشتراک می گذارد.

منبع: کجارو / travelandleisure.com
انتشار: 28 بهمن 1400 بروزرسانی: 28 بهمن 1400 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 1975

به "تور ایتالیا ارزان: ترکیب طراحی و عکاسی به سبک هنرمند ایتالیایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ایتالیا ارزان: ترکیب طراحی و عکاسی به سبک هنرمند ایتالیایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید