بهترین برنامه های سرگرمی و کاربردی برای دوران قرنطینه در خانه

به گزارش هولی، چه به دلیل شیوع ویروس کرونا در خانه قرنطینه یا برای پیشگیری و جلوگیری از پخش آن در خانه مانده اید، بالاخره بعد از گذشت چند روز حوصله تان سر می رود و خسته می شوید.

بهترین برنامه های سرگرمی و کاربردی برای دوران قرنطینه در خانه

جهت دریافت خدمات درب ورودی ساختمان ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

جالب است بدانید شما تنها نیستید، قرنطینه در چین باعث شد تا آمار دانلود برنامه و بازی برای گوشی شکسته گردد. به جز تماشا فیلم و سریال کارهای دیگری می توان با انواع برنامه های گوشی انجام داد که در اینجا بعضی از این برنامه های کاربردی را به شما معرفی می کنیم.

Duolingo

در قرنطینه، زمان خود را صرف یادگیری یک مهارت جدید یا تقویت مهارتی که دارید کنید. دولینگو برنامه ایست که با آن می توانید در این دوران با دیگران در اطراف جهان ارتباط برقرار کنید و عین حال به آموزش زبان جدید یا تقویت زبانی که می دانید بپردازید. با این برنامه می توانید به آسان ترین روش ممکن زبان یاد بگیرید و پس از این دوران از آن بهره ببرید.

Todoist

اگر شغل شما به گونه ایست که می توانید درون خانه کار کنید احتمالا به این برنامه احتیاج دارید. انجام همزمان کارها و فعالیت های خانه ممکن است کمی گیج کننده و زیاد باشد و باعث فراموشی بعضی از آنها گردد. این برنامه با یادآوری کردن و مشخص زمان برای انجام آنها به شما یاری می نماید تا تمامی کارهای خود را بدون هیچ حواس پرتی انجام دهید.

Draw Something

در دوران قرنطینه با دوستان خود به وسیله برنامه های و بازی های اینترنتی در ارتباط باشید. Draw Something یکی از برنامه های عالی برای گذراندن وقت با دوستان در این زمان است. این برنامه به آسانی به دیگران متصل می گردد و سرگرم کننده است. شما یک کلمه را انتخاب و آن را نقاشی می کشید و منتظر می شوید تا دوستانتان آن را حدس بزنند. این برنامه سرگرم کننده باعث می گردد تا زمان کمی سریعتر برای شما بگذرد.

Musee du Louvre Official App

اگر در قرنطینه خانگی به سر می برید و نمی توانید به مکان های دیگر سفر کنید، می توانید به وسیله تلفن خود به آثار هنری زیبا دسترسی پیدا کنید و به جای رفتن و حضور فیزیکی در موزه لوور، برنامه رسمی آن را نصب کنید و به پاریس و موزه لوور سفر کنید. صدها و هزاران آثار هنری را تماشا و آنالیز کنید و برای سفرهای بعدی خود برنامه ریزی کنید. سایر موزه ها نیز مانند موزه Uffizi Gallery در فلورانس نیز چنین برنامه ای را دارند.

Headspace

اکنون زمانی است که مدام اضطراب و استرس های گوناگون به انسان ها وارد می گردد، بنابراین مراقبت از سلامت روان از همه چیز مهمتر است. تمرین مراقبه و مدیتیشن یکی از بهترین روش ها برای مراقبت از خود است. استفاده از یک برنامه برای این کار می تواند بسیار موثر باشد. یکی از برنامه های خوب برای مدیتیشن Headspace است و به شما یاری می نماید تا فکر خود را از موضوعات مضطرب کننده دور کنید و به مسائل خوب فکر کنید.

bigseventravel.com

2121

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 17 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 824

به "بهترین برنامه های سرگرمی و کاربردی برای دوران قرنطینه در خانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین برنامه های سرگرمی و کاربردی برای دوران قرنطینه در خانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید