بزرگداشت اربعین حسینی فرهنگ مبارزه با استکبار را در دانشجویان تقویت می نماید

به گزارش هولی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران با بیان اینکه دانشگاهیان باید همیشه یاد شهدا را زنده نگه دارند، بیان نمود: با این روش فرهنگ مبارزه با استکبار در دانشجویان تقویت می گردد.

بزرگداشت اربعین حسینی فرهنگ مبارزه با استکبار را در دانشجویان تقویت می نماید

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات شرایط سنی تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرنگاران از گچساران، جاماندگان اربعین حسینی در جوار شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران که با حضور کارکنان، اعضای هیئت علمی و دانشجویان برگزار گردید، اقامه عزا و نوحه سرایی کردند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران در این مراسم اظهار کرد: بزرگداشت اربعین حسینی، اقامه حق و عدل، برهم زدن بنیان ظلم و جور و ادامه راه پیامبر اکرم(ص) است.

حسین اسماعیلی با بیان اینکه دانشگاهیان باید همیشه یاد شهدا را زنده نگه دارند، یادآور شد: با این روش فرهنگ مبارزه با استکبار در دانشجویان تقویت می گردد.

وی اضافه نمود: پاسداشت اربعین حسینی به این دلیل است که صدای مظلومیت امام حسین علیه السلام و یاران شهیدش به گوش آزادگان و ظلم ستیزان برسد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران متذکر شد: سال جاری که از نزدیک توفیق زیارت نصیب زائران ایرانی نشده، به یاد قدم های اهل بیت امام حسین علیه السلام گرد هم آمدیم تا از سر اخلاص، ارادت خود را به اهل بیت(ع) ابراز کنیم.

4078/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 1 آذر 1399 بروزرسانی: 1 آذر 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 1285

به "بزرگداشت اربعین حسینی فرهنگ مبارزه با استکبار را در دانشجویان تقویت می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بزرگداشت اربعین حسینی فرهنگ مبارزه با استکبار را در دانشجویان تقویت می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید