برگزاری نشست های هماهنگی لیگ برتر کشتی

به گزارش هولی، نشست های هماهنگی بیستمین دوره لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی فردا با حضور مدیران و سرمربیان تیم های حاضر در این دوره از رقابت ها برگزار می گردد.

برگزاری نشست های هماهنگی لیگ برتر کشتی

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، به نقل از سایت سازمان لیگ کشتی، بعد از صدور مجوز برگزاری بیستمین دوره لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی از سوی وزارت بهداشت و ارائه پروتکل های بهداشتی مربوط به این رقابت ها، قرار است فردا (یکشنبه) مدیران و سرمربیان تیم های حاضر در لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی در نشست هایی با مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ شرکت نمایند.

طبق دعوت نامه ای که سازمان لیگ کشتی برای تیم های حاضر در لیگ برتر ارسال نموده، نمایندگان باشگاههای حاضر در لیگ برتر کشتی آزاد از ساعت 10 الی 12 در نشست هماهنگی شرکت خواهند کرد. همچنین نمایندگان باشگاههای حاضر در لیگ برتر کشتی فرنگی از ساعت 14 الی 16 در نشست هماهنگی حضور پیدا می نمایند.

بحث و گفتگو پیرامون برنامه پیشنهادی سازمان لیگ، ارائه آخرین قوانین و مقررات داوری توسط مسئولین کمیته داوران و ارائه پروتکل های بهداشتی مصوب وزارت بهداشت از جمله مواردی هستند که قرار است در نشست های هماهنگی لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی مطرح شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 آبان 1399 بروزرسانی: 7 آبان 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 1234

به "برگزاری نشست های هماهنگی لیگ برتر کشتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری نشست های هماهنگی لیگ برتر کشتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید