آنالیز فنی شورولت کامارو شوک و بلک ادیشن

به گزارش هولی، دو خودروی سفارشی که با نامه ای شوک و بلک ادیشن شناخته می شوند تنها به تعداد 30 و 20 دستگاه ساخته خواهند شد.

آنالیز فنی شورولت کامارو شوک و بلک ادیشن

به گزارش خبرنگار قوانین آلایندگی سخت گیرانه تر شورولت را مجبور نموده عرضه کامارو و کوروت در اروپا را از ماه آگوست متوقف کند، زیرا این خودرو ها که از پیشرانه 8 سیلندر 6.2 لیتری استفاده می نمایند نخواهند توانست استاندارد های جدید WLTP را پاس نمایند. البته در کشور روسیه این استاندارد ها به کار گرفته نشده و کامارو با پیشرانه کوچک تر 4 سیلندر در دسترس خواهد بود و حالا هم دو نمونه سفارشی از آن معرفی شده است.

این دو خودروی سفارشی که با نامه ای شوک و بلک ادیشن شناخته می شوند تنها به تعداد 30 و 20 دستگاه ساخته خواهند شد. همان گونه که نام خودرو ها نشان می دهد، کامارو شوک ادیشن از رنگ بدنه سبز/زرد استفاده نموده است. برای تمایز بیشتر، این خودرو دارای نوار های مشکی رنگ روی کاپوت و سقف بوده و از رینگ های 20 اینچی مشکی سود می برد. داخل کابین چیز خاصی وجود نداشته، اما جایگاه ها دارای پوشش چرمی مشکی رنگ هستند.

اما مدل بلک ادیشن یک کاماروی مخوف با نوار های قرمز و رینگ های 20 اینچی مشکی می باشد. نشان های ویژه، پوشش چرم مشکی و عناصر قرمز رنگ نیز تکمیل نماینده تغییرات اعمال شده هستند. همانند مدل شوک ادیشن، این خودرو از سیستم اطلاعات سرگرمی به روز شده با ویژگی های بیشتر سود می برد.

نسخه روسی کامارو در طول 2 سال اخیر تغییرات چشمگیری نداشته است. اگرچه مدل پایه کامارو در آمریکا قدرت 275 اسب بخاری دارد، اما این خودرو در روسیه تنها 238 اسب بخار قدرت فراوری می نماید. گشتاور هر دو نسخه برابر با 400 نیوتون متر می باشد.

شورولت قبلاً پیش فروش این خودرو های سفارشی را شروع نموده و باید گفت بهای مدل شوک ادیشن از حدود 53500 دلار شروع می گردد درحالی که مدل بلک ادیشن کمی ارزان تر بوده و 52 هزار دلار قیمت دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 8 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 303

به "آنالیز فنی شورولت کامارو شوک و بلک ادیشن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز فنی شورولت کامارو شوک و بلک ادیشن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید