آنالیز طراحی داخلی فروشگاه و بوتیک پوشاک آرمانی ، عکس

به گزارش هولی، آرمانی یکی از معروف ترین و با کیفیت ترین مارک های پوشاک در جهان است. در این مطلب قصد داریم به آنالیز طراحی داخلی فروشگاه آرمانی در شهر نیویورک بپردازیم و شما عزیزان را با جزئیات دقیق آن آشنا کنیم. فروشگاه آرمانی در سال 2009 در خیابان پنجم نیویورک افتتاح شد. نمای شیشه ایی این فروشگاه بهمراه پلکان سفید روبان شکل و بزرگش، که به سمت بالا تاب می خورد، شور و حال خاصی را از نمای شیشه ایی به خیابان منتقل می نماید.

آنالیز طراحی داخلی فروشگاه و بوتیک پوشاک آرمانی ، عکس

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

جورجیو آرامانی به دلیل خاطراتی که از این محله دارد ساخت فروشگاهی شیک و مدرن در آن که باعث جلب توجه همگان گردد برایش بسیار مهم بود. این نخستین فروشگاه مرکزی آرمانی در نیویورک است که تمام دنیای آرمانی را یک جا گرد هم آورده است. آرمانی برای طراحی این فروشگاه به دوریان و ماسیمیلیانو فوکساس رجوع کرد که سابقه کار در زمینه ساخت فروشگاهای پوشاک در هنگ کنگ و توکیو را داشته اند. فروشگاه در چهار طبقه بنا شده است که شامل زیرزمین نیز می گردد. زیر زمین محل عرضه شلوار جین و لاین اسپرت این برند شیک و لباس شناس است.

وسایل تزیینی امپریو و جورجیو آرمانی در کنار مجموعه لباس های زنانه امپریو آرمانی در طبقه همکف به نمایش در آمده اند. طبقه دوم محل عرضه لوازم آرایش ، کفش های جورجیو و امپریو آرمانی و لباس های شب و کلاسیک جورجیو آرمانی است. در طبقه سوم نیز کفش وپوشاک مردانه جورجیو و امپریو آرمانی به نمایش درآمده و مبلمان و محصولات خانگی آرمانی نیز در این طبقه عرضه می گردد. پلکان گردان فروشگاه علاوه براینکه پل ارتباطی و دسترسی به محصولات گسترده این برند جهانی است، هسته اصلی پویایی طراحی این ساختمان نیز محسوب می گردد.

منبع: اتاق
انتشار: 12 آبان 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 1243

به "آنالیز طراحی داخلی فروشگاه و بوتیک پوشاک آرمانی ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز طراحی داخلی فروشگاه و بوتیک پوشاک آرمانی ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید