برخورد قضایی با فعالیت خانه مسافرها در خراسان شمالی

به گزارش هولی، معاون گردشگری خراسان شمالی با اشاره به افزایش و تشدید بازدیدهای نظارتی در راستای اجرای دستورالعمل های ستاد مبارزه با کرونا در سطح استان، گفت: در صورت مشاهده فعالیت خانه مسافرها، برخورد قضایی با آن ها انجام می گردد.

برخورد قضایی با فعالیت خانه مسافرها در خراسان شمالی

جهت دریافت خدمات هزینه بازسازی منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی، علی کاظمی روز چهارشنبه 21 اسفندماه 98 اظهار کرد: نظارت ها باهدف حفظ سلامت مردم و پیشگیری از شیوع کرونا ویروس در روزهای اخیر تشدید شده است.

او بابیان اینکه فعالیت تأسیسات گردشگری استان متوقف شده است، توضیح داد: تنها در مواردی خاص و تحت تمهیدات بهداشتی و نظارتی ویژه، تعدادی از مراکز برای مواقع اضطرار، آماده به کار هستند.

معاون گردشگری خراسان شمالی اضافه نمود: خوشبختانه فعالان حوزه گردشگری و مدیران این واحدها، دستورالعمل های ابلاغی را کاملاً رعایت نموده اند و در جریان بازدیدها نیز موردی از تخلف تا به امروز مشاهده و یا گزارش نشده است.

او در مورد فعالیت خانه مسافرها در شرایط تعطیلی مراکز اقامتی استان، گفت: با دستگاه قضایی هماهنگی لازم انجام گرفته است و در صورت مشاهده هرگونه فعالیت، این خانه های مسافر پلمب خواهد شد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 27 اسفند 1398 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 768

به "برخورد قضایی با فعالیت خانه مسافرها در خراسان شمالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برخورد قضایی با فعالیت خانه مسافرها در خراسان شمالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید