با راه اندازی سامانه های مختلف شفافیتزمینه سواستفاده را از بین بردیم

به گزارش هولی، خبرگزاری خبرنگاران-شهردار تبریز گفت: تا انتها شورای پنجم شهرداری کاملا شفاف را به مردم تحویل می دهیم

با راه اندازی سامانه های مختلف شفافیتزمینه سواستفاده را از بین بردیم

به گزاش خبرنگار ما در تبریز؛ایرج شهین باهر امروز در جلسه علنی شورای شهر تبریز اظهار کرد: در دوره فعلی شورای اسلامی شهر شهرداری تبریز و در خصوص شفاف سازی امور، اتفاقاتی افتاده که البته از سال های گذشته به خاطر بعضی مقاومت ها روی زمین مانده بود و حالا شاهد تحقق شان هستیم.

او با بیان اینکه مردم تبریز که صاحب اصلی بیت المال هستند، باید از اموال خود باخبر و آگاه باشند، ادامه داد: با راه اندازی سامانه های مختلف شفافیت، ما زمینه سواستفاده بعضی افراد را از بین بردیم و دیگر کسی توان دست درازی در بیت المال را ندارد.

شهردار تبریز با قدردانی از تمام اعضای شورای شهر در راستای عملیاتی شدن سامانه شفافیت و ثبت الکترونیکی املاک، گفت: ما در حوزه املاک مسائل عدیده ای در گذشته داشتیم؛ برای مثال رخ داده که ملک شهرداری را تصرف نموده و به فروش رسانده اند که با راه اندازی این سامانه دیگر چنین تخلفاتی اتفاق نخواهد افتاد.

او با بیان اینکه بیت المال در شهرداری تبریز علاوه بر املاک، در حوزه های دیگر هم در معرض خطر و دست درازی بود، توضیح داد: امروز این امکان برای مردم فراهم است که به صورت مستقیم و تحت وب، تمام معاملات شهرداری اعم از مناقصه و مزایده ها، انتخاب پیمانکار، مبالغ قرارداد و ... مشاهده نمایند.

ایرج شهین باهر تاکید نمود: علاوه بر سامانه ثبت الکترونیکی املاک، شهرداری تبریز کوشش می نماید سامانه های شفافیت در رابطه با ماشین آلات، چک ها و پرونده های حقوقی را هم تکمیل و راه اندازی کند که این موضوع یکی از افتخارات دوره فعلی مدیریت شهری تبریز محسوب می گردد.

شهردار تبریز با بیان اینکه راه اندازی سامانه های شفافیت در حال تداوم و تکمیل است، اعلام نمود: تا خاتمه شورای پنجم شهرداری کاملا شفاف را به مردم تحویل می دهیم.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 1779

به "با راه اندازی سامانه های مختلف شفافیتزمینه سواستفاده را از بین بردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با راه اندازی سامانه های مختلف شفافیتزمینه سواستفاده را از بین بردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید