بایدن دنبال کنندگان میلیونی ترامپ را به ارث نمی برد

به گزارش هولی، تیم رئیس جمهوری منتخب آمریکا بیان کرد، جو بایدن میلیون ها دنبال کننده دونالد ترامپ در حساب های توییتری رسمی ریاست جمهوری و کاخ سفید را به ارث نخواهد برد.

بایدن دنبال کنندگان میلیونی ترامپ را به ارث نمی برد

به نوشته روزنامه گاردین، این در حالیست که دولت باراک اوباما در سال 2017 تاکید نمود که توییتر بعد از خروج او از کاخ سفید در ژانویه همان سال، نه تنها این حساب های کاربری را به ترامپ منتقل کند، بلکه دنبالکنندگان این حساب ها هم به رئیس جمهوری بعدی برسند و این غول شبکه های اجتماعی هم همین کار را انجام داد.

اما راب فلاهرتی، مدیر ارتباطات دیجیتال بایدن سه شنبه در توییتر نوشت: در سال 2016 دولت ترامپ تمام دنبال کنندگان رئیس جمهور اوباما را در دو حساب کاربری به دست آورد. در سال 2020، توییتر به ما خبر داد که دولت بایدن باید از صفر آغاز کند.

براساس این اطلاعیه، دو حساب کاربری متعلق به بانوی اول آمریکا هم چنین وضعیتی خواهند داشت. با این حال، شبکه اجتماعی فیسبوک اجازه می دهد تا حساب های ریاست جمهوری و دنبال کنندگان آنها به دولت بایدن برسد.

ترامپ در دوران ریاست جمهوری خود از توییتر به عنوان رکن اصلی انتشار اخبار استفاده می کرد، با این حال حساب کاربری مورد استفاده او حساب رسمی ریاست جمهوری آمریکا نبود. ، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 8 بهمن 1399 بروزرسانی: 8 بهمن 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 1416

به "بایدن دنبال کنندگان میلیونی ترامپ را به ارث نمی برد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بایدن دنبال کنندگان میلیونی ترامپ را به ارث نمی برد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید