بازی بسیار سختی را در اهواز داریم

به گزارش هولی، به گزارش خبرنگاران، سید مهدی رحمتی بعدازظهر امروز آدینه پیش از بازی تیمش در مقابل تیم فولاد خوزستان، اعلام کرد: تیم فولاد از تیم های بسیار خوب لیگ است که از کادر فنی با تجربه ای بهره می برد.

بازی بسیار سختی را در اهواز داریم

وی اضافه کرد: ما از نظر فنی تمرینات خوبی را در مشهد برگزار کردیم و نفرات ما شرایط فنی ایده آلی دارند.

رحمتی به مسائل اقتصادی باشگاهش اشاره نمود و گفت: به علت اتفاقاتی که در مجموعه مدیریتی باشگاه اتفاق افتاده است، از نظر روحی و روانی اعضای تیم با نگرانی روبه رو هستند که این شرایط ما را کمی سخت می نماید.

سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو مشهد اظهار کرد: 5 تا 6 بازیکن ما با پیشنهادهای خوب تیم های متمول و عظیم لیگ فزونی روبه رو شدند و حداقل باشگاه باید تعهدات خود را عملی کند.

رحمتی اضافه کرد: اگر حمایت و پیگیری فتاحی مدیرکل ورزش و جوانان و اصولی رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی نبود، سفر ما به اهواز انجام نمی شد و باید در مشهد می ماندیم.

وی گفت: زمان زیادی را برای جلوگیری از جدایی بازیکنان نداریم و باید استانداری در کنار هیئت فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان بایستند و به تیم یاری نمایند.

سرمربی تیم شهر خودرو مشهد گفت: من و بازیکنانم به طرفداران قول می دهیم تمام کوشش خود را برای کسب نتیجه و شاد کردن دل مردم به کار بگیریم.

بازی تیم های فولاد خوزستان و شهر خودرو مشهد از هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور از ساعت 16 فردا در استادیوم شهدای فولاد خوزستان برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 اسفند 1399 بروزرسانی: 24 اسفند 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 1508

به "بازی بسیار سختی را در اهواز داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی بسیار سختی را در اهواز داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید