اپل دو طراحی متفاوت را برای آیفون تاشو آزمایش می نماید

به گزارش هولی، بر اساس گزارش منتشر شده توسط Money UDN اپل در حال توسعه یک آیفون تاشو است و طرح نهایی این آیفون تاشو را به دو نسخه متفاوت محدود نموده است. این گزارش همچنین نشان می دهد که شرکت تولیدکننده آیفون یعنی فاکسکان، در حال آزمایش این دو طراحی برای آنالیز کنترل کیفیت مونتاژ است.

اپل دو طراحی متفاوت را برای آیفون تاشو آزمایش می نماید

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ کاتالوگ ارزان تهران از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

البته باید به این نکته اشاره نمود که فاکسکان نسخه نهایی این آیفون های تاشو را آزمایش ننموده و فقط قسمت هایی مانند بدنه و نمایشگر این آیفون های تاشو را به منظور اندازه گیری میزان مقاوت آن ها آنالیز نموده است. این اطلاعات همچنین نشان می دهند که هر دوی این آیفون های تاشو با طراحی های متفاوت توانسته اند این آزمایش را با موفقیت پشت سر بگذارند.

یکی از طرح هایی که اپل برای آیفون تاشو در نظر گرفته است در واقع توسعه آیفون تاشو مشابه گوشی هایی مانند موتورولا Razr و سامسونگ گلکسی Z Flip است. همان گونه که می دانید این گوشی ها دارای نمایشگر کوچک خارجی هستند که در صورت بستن این گوشی ها می توان از آن استفاده کرد.

علاوه بر این نمایشگر کوچک خارجی، در این گوشی ها از یک نمایشگر عظیم داخلی استفاده شده است که کاربران بعد از باز کردن این گوشی ها می توانند از آن استفاده نمایند.

طرح دیگری که اپل در زمان توسعه آیفون تاشو آن را در نظر گرفته است طرحی مشابه باز و بسته شدن کتاب است که در گوشی مانند سامسونگ گلکسی Z Fold شاهد استفاده از آن هستیم. استفاده از این طراحی باعث خواهد شد که کاربران در زمان باز کردن آیفون تاشو بتوانند آن را به تبلتی مانند آیپد تبدیل نمایند و از نمایشگر عظیمتر آن استفاده نمایند. این گزارش مدعی شده است که اپل بعد از آنالیز مزایا و معایب هر یک از این طرح ها میخواهد از یکی از آن ها برای فراوری آیفون تاشو استفاده کند.

  • آیفون تاشو احتمالا با نمایشگر خود ترمیم راهی بازار می گردد

این گزارش های تازه منتشر شده هماهنگ با خبر هایی هستند که پیش تر منتشر شده بود و نشان می داد که اپل نمونه های اولیه از آیفون های تاشو را به فاکسکان فرستاده است. این احتمال وجود دارد که اپل قصد داشته باشد از آیفون تاشو در سپتامبر 2022 (شهریور 1401) رونمایی کند.

البته اطلاعات دیگری هم درباره آیفون تاشو منتشر شده است. به عنوان نمونه اپل به تازگی پتنتی را راجع به این گوشی ثبت نموده است. در این پتنت دارای عنوان دستگاه الکترونیکی تاشو با لولا های دارای چرخدنده به این موضوع اشاره شده است که این دستگاه دارای لولا های دارای چرخدنده ای است که باعث می گردد بتوان آن را هم به سمت داخل و هم به سمت بیرون باز و بسته کرد.

  • چرا اپل تا به امروز از آیفون تاشو رونمایی ننموده است؟

در این پتنت همچنین آمده است که زمانی که کاربران قصد داشته باشند از این دستگاه در اندازه کوچک آن استفاده نمایند، می توانند که قسمت های تاشو این گوشی را به سمت یکدیگر حرکت دهند. کاربران همچنین می توانند برای بستن این آیفون و استفاده از آن در اندازه کوچکتر آن را به سمت داخل یا بیرون جمع نمایند.

اگر اپل آیفون تاشو را همان گونه که پیش بینی می گردد در سال 2022 رونمایی کند، با توجه به زمان رونمایی و خبر های مبنی بر عرضه آیفون با پردازنده 3 نانومتری در آن سال، می توانیم بگوییم که این گوشی تاشو هم جز اولین آیفون هایی خواهد بود که در آن از پردازنده 3 نانومتری استفاده شده است.

همان گونه که در خبر ها خوانده اید به تازگی گزارش های منتشر شده اند که نشان می دهند اپل سفارش هایی را برای خرید تراشه های فراوری شده با فناوری 3 نانومتری به TSMC داده است. پیش بینی می گردد که این شرکت تایوانی فراوری نماینده تراشه، در سال 2022 از این فناوری برای فراوری انبوه تراشه استفاده خواهد نمود.

این گزارش همچنین نشان می دهند که اپل میخواهد از تراشه های دارای این فناوری در هر دو سری پردازنده خودش یعنی سری A استفاده شده در آیفون و آیپد، و سری M برای جایگزینی آن ها با پردازنده های اینتل در مک ها، استفاده کند. همچنین گزارش های وجود دارند که ادعا می نمایند اپل همچنین میخواهد از پردازنده های سری M در بعضی مدل های آیپد مانند آیپد پرو هم استفاده کند.

  • تاثیر گوشی های تاشو روی آینده تبلت ها چگونه خواهد بود؟

منبع: PhoneArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 16 دی 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 1380

به "اپل دو طراحی متفاوت را برای آیفون تاشو آزمایش می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل دو طراحی متفاوت را برای آیفون تاشو آزمایش می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید