انتقاد شدید کاپیتان استقلال از مهدی تاج، اگر نمی توانید بروید

به گزارش هولی، به گزارش خبرنگاران، سید مهدی رحمتی پس از تساوی بدون گل تیمش برابر پدیده مشهد گفت: بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتیم و می توانستیم برنده باشیم. چندین موقعیت داشتیم که از دست دادیم شاهکار داوری باعث شد که سه امتیاز را از دست بدهیم. دیگر نمی دانیم چه کار باید بکنیم که داور عادلانه قضاوت کند.

انتقاد شدید کاپیتان استقلال از مهدی تاج، اگر نمی توانید بروید

وی در ادامه گفت: الان زمانی است که مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال باید در این موضوع، ورود کند و راجع به این موضوعات نظر خود را بدهد.

خبرنگاری به او گفت تاج به دنبال قانون بازنشستگی است و رحمتی پاسخ داد: اگر او به دنبال بازنشستگی اش است، اجازه دهد کسی جانشینش گردد و کارش را به درستی انجام دهد. الان زمانی است که تاج باید در این موضوعات ورود کند ولی نمی دانم ایشان چرا به این موضوعات نگاهی ندارد. در این مدت استقلال بسیار متضرر شده است مثل بازی در برابر سپاهان، سایپادر جام حذفی و امروز در مقابل پدیده. اگر آقایان نمی توانند کار نمایند بهتر است جای خود را به کسی بدهند که توانایی انجام کار دارد.

کاپیتان استقلال تهران در خصوص صحبت های امیر قلعه نویی در مورد داوری گفت: با او موافقم؛ دو سال پیش همین اتفاق برای استقلال افتاد و ما در دقایق سرانجامی گل خوردیم و من اخراج شدم. می دانید آن موقع چه کسی داور بود؟ آقای فغانی.

رحمتی در پاسخ به این پرسش که گفته می گردد همه برای صدرنشینی یک تیم کوشش می نمایند و بقیه باید برای دومین بجنگند، گفت: نمی دانم چه بگویم. استقلال پول ندارد. شرایطش سخت است، زمین خوب ندارد اما همان تیم که می گوید از داوری ضرر دیده، هم تیم دارد، هم زمین دارد، هم پول دارد و هم از امکانات ویژه ای برخوردار است. بنابراین این استقلال است که متضرر می گردد و من نمی دانم چه کسی باید جوابگوی طرفداران استقلال باشد.

وی در سرانجام گفت: من به گل محمدی بابت تیمی که درست نموده تبریک می گویم و مطمئنم اگر یحیی از این تیم برود حتی یک مربی مبتدی هم به جای او بیاید تا چند سال می تواند از این پدیده بازی خوب ببیند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 111

به "انتقاد شدید کاپیتان استقلال از مهدی تاج، اگر نمی توانید بروید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد شدید کاپیتان استقلال از مهدی تاج، اگر نمی توانید بروید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید