اضافه شدن طرح جدید به پروتکل بهداشتی المپیک توکیو

به گزارش هولی، به گزارش خبرنگاران، مدیران کمیته بین المللی المپیک (IOC) و مسئولان فدراسیون های جهانی در رشته های مختلف در طرح پیشنهادی ژاپنی ها برای تست روزانه کرونا گنجانده شده اند. البته این طرح در صورتی برای این افراد اجرا می گردد که آنها با ورزشکاران تماس نزدیک داشته باشند.

اضافه شدن طرح جدید به پروتکل بهداشتی المپیک توکیو

سایت kyodo news با اعلام این طرح و به نقل از منابع نزدیک به آن، اعلام نموده که شناسایی به موقع آلودگی های ناشی از ابتلا به کرونا و جلوگیری از شیوع این ویروس در جریان المپیک هدف از انجام آن است.

پیش بینی می گردد طرح جدید مبنی بر آزمایش روزانه از مسئولان خارجی در جریان المپیک به شرط تماس نزدیک با ورزشکاران، به عنوان یکی از دستورالعمل های مبارزه با کووید 19 در کتابچه بازی ها لحاظ گردد.

این طرح در حالی ارائه شده که در اولین نسخه از دستورالعمل های مبارزه با کرونا در جریان المپیک که ماه فوریه منتشر شد، اینگونه عنوان شده بود که مقامات بطور منظم مورد آزمایش قرار می گیرند اما سازمان دهندگان در آخرین نسخه معین کردند که فراوانی غربالگری به میزان ارتباط آنها با ورزشکاران بستگی خواهد داشت.

کمتر از سه ماه تا بازی های المپیک باقی مانده و دولت و کمیته برگزاری بازی ها کماکان اولویت خود را بر محافظت از سلامت شرکت کنندگان و مردم ژاپن قرار داده اند.

پیش از این چندین مقام اعلام نموده بودند که ورزشکاران و مربیان بیشتر به وسیله آزمایش های بزاقی در طول بازی های توکیو هر روز مورد آزمایش قرار می گیرند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 30 اردیبهشت 1400 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 1634

به "اضافه شدن طرح جدید به پروتکل بهداشتی المپیک توکیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اضافه شدن طرح جدید به پروتکل بهداشتی المپیک توکیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید