استقرار نظامیان ترکیه در حومه حماه همزمان با پیشروی ارتش سوریه

به گزارش هولی، همزمان با پیشروی های ارتش سوریه در حومه شرقی ادلب، ارتش ترکیه یک کاروان نظامی را در منطقه کاهش تنش در حومه شمالی حماه مستقر کرد.

استقرار نظامیان ترکیه در حومه حماه همزمان با پیشروی ارتش سوریه

بهترین تجربه سفر را با تور تابستان 99 ترکیه در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویاییو بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیکر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از روسیا الیوم، مرکز موسوم به دیده بان حقوق بشر سوریه وابسته به معارضان اظهار داشت که ارتش ترکیه عصر شنبه یک کاروان نظامی را راهی نقاط بازرسی در منطقه کاهش تنش در حومه شمالی حماه کرد که این اقدام در واکنش به پیشروی ارتش سوریه انجام می گردد.

این مرکز دیده بانی اضافه نمود، کاروان نظامی ترکیه متشکل از حدود 20 دستگاه وسیله نقلیه از جمله خودروهای زرهی حامل نظامیان و تجهیزات نظامی هستند، که وارد شیر مغاز در جبل شحبشو در حومه شمالی حماه شده اند.

این مرکز در ادامه توضیح داد، این تحرکات نظامی ترکیه همزمان با نزدیک شدن نیروهای ارتش سوریه به نقطه ایست بازرسی ترکیه در الصرمان حومه شرقی ادلب صورت می گیرد.

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، روز گذشته گزارش داد که نیروهای ارتش در حال پیشروی در ادلب هستند و توانسته اند در هفتمین روز از عملیات علیه گروه های مسلح در حومه جنوب شرقی ادلب، 3 روستای دیگر را آزاد نمایند.

در تحولی دیگر، خبرگزاری رسمی ترکیه (آناتولی) از اصابت یک موشک بالستیک به منطقه کوهستانی در اطراف شهرک حارم در حومه استان ادلب اطلاع داد.

آناتولی به نقل از منابع محلی اضافه نمود، که موشک به منطقه ای کوهستانی در روستای طور لاها در ادلب شلیک شد.

این حمله موشکی، که منبع آن تا به امروز تعیین نشده است، تلفات جانی نداشته است.

در ماه مه 2017، ترکیه، روسیه و ایران در چارچوب نشست های آستانه درباره سوریه، به توافق منطقه کاهش تنش در ادلب دست یافتند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 666

به "استقرار نظامیان ترکیه در حومه حماه همزمان با پیشروی ارتش سوریه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقرار نظامیان ترکیه در حومه حماه همزمان با پیشروی ارتش سوریه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید