ابتکار کتابخانه شهید دنیا آراء برای کتابخوان کردن بچه ها

به گزارش هولی، تهران (پانا) - کتابخانه شهید دنیا آراء با برگزاری ویژه برنامه مرا ورق بزن کوشش دارد در فضایی متفاوت بچه ها و نوجوانان را دعوت به کتابخوانی کند.

ابتکار کتابخانه شهید دنیا آراء برای کتابخوان کردن بچه ها

به گزارش روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 6، فرهنگسرای سرو، مرا ورق بزن عنوان برنامه است که به وسیله کتابخانه شهید دنیا آراء برای تشویق و ترغیب بچه ها و نوجوانان به مطالعه و کتابخوانی است که همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی برنامه های متنوع برگزار می نماید.

در این طرح با استفاده از خود بچه ها برای معرفی کتاب ها و قصه گویی، انگیزه های آنان برای دوستی و انس هرچه بیشتر با یار مهربان تقویت می گردد.

مرا ورق بزن با موضوع چند هدف اصلی طراحی شده است که از آن جمله می توان به معرفی کتاب های خوب و مفید برای بچه ها و نوجوانان، پر کردن اوقات فراغت آنان با قصه و کتاب و تشویق بچه ها به مطالعه اشاره نمود. علاوه بر این، ترغیب بچه ها و نوجوانان به مطالعه به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای انتقال پیغام، فرهنگ و تمدن از نسلی به نسل دیگر در این برنامه مدنظر قرار گرفته است.

براساس این گزارش، در این ویژه برنامه، هر هفته روزهای سه شنبه یک محصول تصویری در قالب های فوتوکلیپ یا ویدئوکلیپ با موضوع کتاب و کتابخوانی از سوی کتابخانه شهید دنیا آراء در فضای مجازی منتشر شده و از این طریق مفیدترین کتاب های مناسب برای بچه ها و نوجوانان معرفی می گردد.

علاقه مندان برای دریافت این محصولات می توانند به فضای مجازی و شبکه های اجتماعی فرهنگسرای سرو به آدرس @farhangsara-sarv مراجعه نمایند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 88602358 تماس بگیرید.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 23 فروردین 1401 بروزرسانی: 23 فروردین 1401 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 2024

به "ابتکار کتابخانه شهید دنیا آراء برای کتابخوان کردن بچه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابتکار کتابخانه شهید دنیا آراء برای کتابخوان کردن بچه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید