مجموعه کتاب گردشگری کودک منتشر شد

به گزارش هولی، به گزارش خبرنگار خبرنگاران (ایبنا)، کتاب گردشگری کودک کتابی است برای معرفی جاذبه های گردشگری تهران به بچه ها در قالب داستان که به صورت کتاب راهنمای آموزشی در مجموعه کتاب هایی که به چند بخش طبقه بندی شده، فراوری شده است. این اثر شامل معرفی شهر تهران، موزه ها، کاخ موزه ها، بناها و عمارت های تاریخی تهران، مراکز تفریحی و شهربازی هاست.

مجموعه کتاب گردشگری کودک منتشر شد

این مجموعه کتاب ها به نویسندگی مریم خلیل زاده مقدم، متناسب با روحیه بچه ها با اهداف فرهنگ سازی و آموزش به بچه ها، کوشش برای سرمایه گذاری فرهنگی بر نسل نواندیش امروز در موضوع تجربیات حاصل از گردشگری، معرفی سرمایه های گردشگری تهران، فراوری محتوای فرهنگی در قالب قصه و داستان با موضوع تأثیر گردشگری بر رشد کودک، تفکر راه های افزایش جاذبه های گردشگری برای کودک امروزی، ضرورت شناخت فرهنگ، تاریخ، هنر و مشاهیر تهران به بچه ها تهیه شده است.

اهمیت موضوع گردشگری بر زندگی مادی و معنوی انسان، حقیقتی انکارنشدنی است. به علت خلأ محتوایی موجود در موضوع ارتباط کودک و گردشگری، اهمیت گردشگری در رشد و خلاقیت کودک، تأثیر گردشگری بر تعالی جامعه فردا و بعلاوه بایدها و نبایدهای گردشگری، به فراوری محتوای فرهنگی در این موضوع در قالب قصه و داستان روی آورده شده است. بعلاوه با انتشار این آثار به زبان انگلیسی می توان برای گردشگران خارجی فراوری محتوا کرد. علاوه بر این، درباره جاذبه های گردشگری سایر شهرهای ایران نیز باید چنین آثاری منتشر گردد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 18 تیر 1402 بروزرسانی: 18 تیر 1402 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 2283

به "مجموعه کتاب گردشگری کودک منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجموعه کتاب گردشگری کودک منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید