آقای استاندار، شما اینجا چه کاره اید؟ چرا گوش دولت و مجلس را نمی پیچانید؟

به گزارش هولی، نماینده مردم سمنان پس از بازدید از منطقه غیزانیه گفت: همواره گرفتار این معما بوده ام که استانداری و فرمانداری و نهادهای دولتی که برای جلساتشان کیک، نسکافه و آب خنک تدارک می بینند چرا از له له زدن بچه ها تشنه لب آن هم در کنار منابع آب غافل هستند.

آقای استاندار، شما اینجا چه کاره اید؟ چرا گوش دولت و مجلس را نمی پیچانید؟

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری خبرنگاران، عباس گلرو نماینده مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی پس از بازدید از منطقه غیزانیه گفت: همواره گرفتار این معما بوده ام که استانداری و فرمانداری و نهادهای دولتی که برای جلساتشان کیک، نسکافه و آب خنک تدارک می بینند چرا از له له زدن بچه ها تشنه لب آن هم در کنار منابع آب غافل هستند.

وی اضافه کرد: شما در حال ارسال نفت و گاز به کل مملکت هستید؛ آقای استاندار و آقای مسئول، شما اینجا چه کاره هستید؟ چرا گوش دولت و مجلس را نمی پیچانید و نمی گویید که در دو قدمی شما مردم در گرمای شدید و بی آبی به سر می برند، شرایطی که آن را حتی با وجود کلاه آفتابی برای دو دقیقه نتوانستم تحمل کنم.

گلرو در ادامه خاطر نشان کرد: من اگر به جای استاندار خوزستان بودم درِ اینجا را به روی دولت تخته می کردم و اجازه نمی دادم که منافع اینجا به جای دیگری برود؛ ما اول باید به غیزانیه برسیم، مردمی که در طول 8 سال جنگ تحمیلی سینه سپر کردند و خون و جان دادند اما حالا باید شاهد این باشند که ثروت از زیر پایشان برای جاهای دیگر کشیده می گردد .

نماینده مردم سمنان در خاتمه خاطر نشان کرد: آقای استاندار، بیایید تعارفات را کنار بگذاریم، همکاران شما برای مشایعت ما با ماشین های سانتافه آخرین مدل آمدند، آیا این انقلابی گری است؟ آیا این خدمت به مردم است؟

4129/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 14 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 1062

به "آقای استاندار، شما اینجا چه کاره اید؟ چرا گوش دولت و مجلس را نمی پیچانید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آقای استاندار، شما اینجا چه کاره اید؟ چرا گوش دولت و مجلس را نمی پیچانید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید