آشنایی با راز های سیاره پلوتو در راهنمای مسافران کهکشان

به گزارش هولی، بیست و چهارمین قسمت از برنامه راهنمای مسافران کهکشان فردا روی آنتن شبکه چهار می رود.

آشنایی با راز های سیاره پلوتو در راهنمای مسافران کهکشان

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات هزینه ویزای کانادا تضمینی هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

به گزارش خبرنگار ،بیست و چهارمین قسمت از برنامه راهنمای مسافران کهکشان با موضوع آشنایی با پلوتو آدینه 27 دی ساعت 22 روی آنتن شبکه 4 می رود.اسماعیل باستانی مجری در برنامه راهنمای مسافران کهکشان میزبان امیر حسن زاده، کارشناس نجوم می گردد و با او درباره سیاره کوتوله پلوتو گفت و گو می نماید.

محمدحسین دنیا پناه به کیش سفر می نماید و در خصوص رصد با دانشجویان دانشگاه خلیج فارس صحبت می نماید و به گفت و گو با عباس دهقان خلیلی دبیر انجمن علمی فیزیک دانشگاه خلیج فارس و سید حبیب الله موسوی معاون دبیر انجمن علمی فیزیک دانشگاه خلیج فارس می پردازد.

دارا تیموری فر در آیتم تازه های کهکشان، شرایط رصد و لباس مناسب برای رصد را آنالیز می نماید و فرزین سوری در آیتم سفینه کاغذی به آنالیز موضوع پلوتو در ادبیات و سینمای علمی تخیلی می پردازد.

راهنمای مسافران کهکشان به تهیه کنندگی مریم نیکانلو محصول گروه دانش شبکه چهار سیما است که آدینه ها ساعت 22 از شبکه چهار سیما پخش می گردد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 24 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 679

به "آشنایی با راز های سیاره پلوتو در راهنمای مسافران کهکشان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با راز های سیاره پلوتو در راهنمای مسافران کهکشان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید